۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۲۱۲۲۰۸
حجت الاسلام قهرمانی:

عمل به دستورات الهی راه نجات بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: دنیا تشنه معارف دین، قرآن و معنویت است و تنها راه نجات از مشکلات فردی، اجتماعی، فرهنگی، قدم برداشتن طبق دستورات و اوامر خداوند است.
حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در بازدید از کانون افلاکیان دربین دانش آموزان بحث صیانت و حفاظت از جوانان را واجب و ضروری خواند و اظهار داشت: امروز ما به عنوان سربازان امام زمان(عج) بسیار خوشبختیم که شما نوجوانان و میوه های انقلاب و اسلام را از شر دشمنان اسلام حفظ و حراست کنیم.

وی با اشاره به اهمیت وجود مؤسساتی نظیر کانون افلاکیان افزود: اینگونه مؤسسات می توانند با آموزش های مناسب و منطبق با آموزه های دینی جوانان را از شر شیطان و توطئه های مستکبران و تهاجمات فرهنگی مصون نگه دارند.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی جوانان را ذخایر و ثمرات پربار و با ارزش نظام اسلامی خواند و گفت: شما امید مقام معظم رهبری و سربازان و ذخایر نظام اسلامی هستید بنابراین باید با تربیت صحیح شما شاهد رشد و بالندگی آینده جامعه اسلامی باشیم چرا که شما در آینده مسؤولیت خطیری بر عهده دارید.

وی بر ارتباط هرچه بیشتر جوانان با روحانیت و حوزه های علمیه تأکید و تصریح کرد: ازعلم و معرفت و اطلاعات علماء برای خودسازی استفاده کنید تا آمادگی لازم برای دفاع از ارزش های اسلامی و نشر معارف اسلامی را داشته باشید.

حجت الاسلام قهرمانی آمادگی لازم برای دفاع از ارزش های اسلامی و نشر معارف اسلامی را کمکی برای آشنایی جوانان نسل های آینده با سرچشمه های معارف الهی خواند.

وی اضافه کرد: جوانان باید امروز موقعیت حساس خود را درک کنند و حضور مستمر در کلاس های دینی و معارف اسلامی داشته باشند تا بتوانند در آینده به حوزه های علمیه ورود پیدا کنند.

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت فراگیری معارف اسلامی اظهار داشت: با آموزش و یادگیری معارف اسلامی خود را آماده ورود به سنگر های دینی و اسلامی کنید.

وی جوانان حاضر در کانون افلاکیان را الگویی برای جوانان جامعه دانست و گفت: شما باید جوانان صالح کشور را به سرچشمه های علوم اسلامی راهنمایی و هدایت کرده و آنها را از شر توطئه های مستکبران عالم و از شر فتنه های آن ها حفظ کنید.

حجت الاسلام قهرمانی ریسمان و حبل الهی را کتاب خدا اعلام و خاطرنشان کرد: تمسک به قرآن و ادعیه تنها راه نجات از گناه و فتنه های دشمنان است.

وی عصر امروز را عصر دین، خدامحوری و خدا باوری خواند و گفت: دنیا تشنه معارف دین، قرآن و معنویت است و تنها راه نجات از مشکلات فردی، اجتماعی، فرهنگی، قدم برداشتن طبق دستورات و اوامر خداوند است./1301
/پ202/ب

ارسال نظرات