۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۱۲۲۵۳

انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از بروز پدیده روزه خواری در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، تذکرات لازم پیرامون مسأله روزه خواری به صنوف مختلف داده شده است، گفت: با همکاری نیروی انتظامی گروه های در محل های اغذبه فروشی و پایانه ها مستقر شده اند تا در صورت مواجهه با روزه خواری برخورد لازم صورت گیرد.
سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولي عصر خوزستان

 حسن شاهوار پور، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت ماه رمضان و مقابله با پدیده روزه خواری در جامعه اظهار داشت: هماهنگی های خوبی با صدا و سیما جهت پخش برنامه هایی در راستای حفظ حرمت ماه رمضان از سوی مردم صورت گرفته است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با بیان این که اقدامات خوبی پیرامون انجام فعالیت های فرهنگی در زمینه مقابله با روزه خواری در پایگاه بسیج صورت گرفته است، گفت: بازاریان باید در نظر داشته باشند که بازارهای استان باید الگوی بازار اسلامی باشد.

وی با بیان این که تذکرات لازم پیرامون مسأله روزه خواری به صنوف گوناگون داده شده است، گفت: با همکاری نیروی انتظامی گروه هایی در محل های اغذیه فروشی و پایانه ها مستقر شده اند تا در صورت مواجهه با روزه خواری برخورد لازم صورت گیرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان در ادامه تصریح کرد: در استان خوزستان عزم عمومی وجود دارد که آمرین به معروف و ناهیان از منکر مورد حمایت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان این که کسانی که جهت روزه نگرفتن عذر دارند، می توانند به صورت پنهانی اقدام به خوردن و آشامیدن کنند، اظهار داشت: روزه‌خواری در ملأ از گناهان کبیره است.

شاهوار پور با بیان این که مردم استان باید ماه مبارک رمضان را محترم بشمارند اظهار داشت: این ماه مبارک نزد خدای متعال دارای جایگاه و مرتبه ی بالایی است./9464/ت303/ب2

ارسال نظرات