۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۱۲۲۵۵

مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله زرندی در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله زرندی، پنجشنبه 19 تیرماه در کرمانشاه برگزار می شود.
آيت الله زرندي رهبر انقلاب و مرحوم آيت الله زرندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله زرندی پنجشنبه 19 تیرماه از ساعت 18 تا 20 در حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، ستاد ارتحال آیت الله محمدحسین زرندی در بیانیه ای، ضمن تسلیت فرا رسیدن چهلمین روز درگذشت، امام جمعه پیشین کرمانشاه، آورده است: چهل روز از رحلت عالم مجاهد، فقیه پارسا حضرت آیت الله حاج شیخ محمد حسین زرندی قدس الله نفس الزکیه می گذرد.

 

آن عالم مجاهد اسوه تقوی، صبر، بردباری، عزت نفس و از شاگردان برجسته حضرت امام(ره) بود و به همین دلیل از عموم مردم وفادار کرمانشاه، خواهران و برادران دینی، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، دانشگاهیان، فرهنگیان، بازاریان، اصناف، دوستداران و علاقه مندان ایشان دعوت بعمل می آید برای تجلیل از مقام شامخ روحانیت انقلابی و مجاهد در این مجلس شرکت کنند.

 

به گزارش رسا، آیت الله زرندی(ره)، در سال 1363 با حکم امام خمینی(ره) به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه منصوب شد و تا سال 1386 به مدت 23 سال عهده دار این مسؤولیت بود.

 

گفتنی است، ایشان، در دوره های اول، سوم و چهارم نیز نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بود و سرانجام در پنجم خرداد ماه بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی به رحمت ایزدی پیوست./967/د102/ب1

ارسال نظرات