۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۲۱۲۴۶۱
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

فتنه عراق برای تأمین منافع آمریکا و صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که صهیونیسم جهان را بلعیده و هم چنان می خواهد به کارهای وحشیانه خود ادامه دهد، تصریح کرد: جنگ عراق جنگ دلبستگان به اهداف آمریکا است که آنان می خواهند در این راستا گام بردارند که دست به هر کاری می زنند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به وقایع عراق، گفت: ایادی استکبار جهانی می خواهند در وقایع کشور عراق رد پای خود را گم کنند.

 

وی با اشاره به این که ایادی استکباری در راستای دستیابی به اهداف و منافع خود به گروهک های به ظاهر اسلامی مانند داعش روی می آورند، بیان داشت: آن ها به قول خود می خواهند دولت اسلامی تشکیل دهند، اما چرا جنایات وحشیانه انجام داده و جان مردم را می گیرند.

 

امام جمعه آمل، افزود: جای سؤوال است که اگر شما اسلامی هستید چرا به دنبال ایادی استکبار جهانی رفته و در راستای دستیابی به اهداف و منافع آنان در منطقه حرکت می کنید.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که صهیونیسم جهان را بلعیده و هم چنان می خواهد به کارهای وحشیانه خود ادامه دهد، تصریح کرد: جنگ عراق جنگ دلبستگان به اهداف آمریکا است که آنان می خواهند در این راستا گام بردارند که دست به هر کاری می زنند.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که ایادی استکبار جهانی نمی خواهند کشورها مستقل باشند، ادامه داد: آن ها در کشور عراق نیز نمی خواهند استقلال وجود داشته باشد و درصدد هستند تا این کشور را سرگرم کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

وی با تاکید بر این که ایادی استکبار جهانی همواره با دنبال ایجاد ناامنی و اختلال در امنیت و آسایش مردم منطقه هستند، گفت: آنان در راستای دستیابی به این اهداف خود از هیچ کوششی دریغ نکرده و تلاش دارند تا با انواع و اقسام جنایات وحشیانه به خواسته های خود برسند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که در کشور عراق شیعه و سنی با یکدیگر درگیر نیستند، بیان داشت: آیت الله سیستانی فرمود جهاد امر واجب کفایی است که همه مجهز شدند تا دفاع از این کشور اسلامی داشته باشند.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ما مسلمان هستیم و اگر ایادی استکباری می خواهند حرفی بزنند بیایند مذاکرده کنند، تصریح کرد: گروه های تکفیری چون داعش باید بدانند که مزدور و اجیرخور هستند که به ارزانی دارند خود را هدر می دهند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که وحدت در بین جوامع اسلامی امری ارزنده است که همواره باید مورد توجه باشد، افزود: وحدت جوامع اسلامی می تواند به عنوان سدی محکم در برابر نقشه های شوم ایادی استکبار جهانی بوده و آنان را از اهدافشان باز دارد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات