۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۱۲۵۹۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تلفیق قرآن و هنر سبب بالندگی هنرمند می شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، تلفیق قرآن و هنر را سبب بالندگی هنرمندان خوزستانی دانست و افزود: باید از ظرفیت هنرمندان خوزستانی در همه عرصه ها استفاده کرد تا هنرمندان خوزستانی بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارند.
حجت الاسلام سعيد جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بازدید از هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز با اشاره به تفاوت این دوره نمایشگاه با سال های گذشته اظهار داشت: خوشبختانه شاهد افزایش کیفیت و کمیت برگزاری این نمایشگاه هستیم.

وی با بیان این که برگزاری نمایشگاه قرآن، در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی یک گام موثر در ترویج مسائل فرهنگی است، خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه نشان دهنده ظرفیت بالای شهرستان اهواز جهت برگزاری نمایشگاه های مذهبی و قرآنی است.

حجت الاسلام جعفری جعفری تلفیق قرآن و هنر را سبب بالندگی هنرمندان خوزستانی دانست و افزود: باید از ظرفیت هنرمندان خوزستانی در همه عرصه ها استفاده کرد تا  بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، برگزاری کارگاه آموزشی هنری در کنار نمایشگاه را ضروری دانست و گفت: باید کارگاه آموزشی برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان تدارک دیده شود تا افراد بیشتری جذب رشته های هنری شوند.

وی خواستار ایجاد غرفه ها‌ی هنری، آموزشی  و دینی ویژه کودکان در نمایشگاه شد و تأکید کرد: باید غرفه کالاهای آموزشی و هنری برای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه درنظر گرفته شود.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که قرآن باید وارد زندگی مردم شود و آن را درک کنند، خاطرنشان کرد: قرآن از ناحیه مسلمانان باید بیشتر از دیگر مذهب ها و آیین ها مورد توجه قرار گیرد و از نکات ناب آموزشی، اخلاقی و معرفتی برای راهبرد اهدافمان استفاده کنیم./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات