۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۱۲۶۰۱

اخلاص در عمل و کسب رضایت خداوند مهم ترین هدف مدیریت جهادی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدیریت جهادی یک مدیریت واحد و یکپارچه برای دست یابی به اهداف نظام اسلامی است، گفت: اخلاص در عمل و کسب رضایت خداوند از مهم ترین ارکان مدیریت جهادی در جامعه است.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند خوسف و درميان

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که مدیریت جهادی یکی مدیرت واحد و یکپارچه است، گفت: مدیریت جهادی همچون جهاد نظامی نیازمند تلاش و کوشش مضاعف همراه با برنامه ریزی دقیق است، گفت: بنابراین در این نوع از مدیریت ضمن این که تلاش و کوشش باید برای رضایت خداوند صورت گیرد باید از انجام کارهایی که منافی کسب رضایت خداوند است مانند ربا خواری و رانت خواری خودداری شود.

 

 وی افزود: در مدیریت جهادی مباحث جناحی و حزبی جایگاهی نداشته و همه افراد و اعضای جامعه به صورت واحد و یکپارچه برای دست یابی به اهداف نظام اسلامی تلاش می کنند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدیریت جهادی با نظارت درونی و بیرونی افراد برخود و بر زیر دستشان حاصل می شود، گفت: مدیری که براساس الگوی های جهادی در جامعه کار می کند از هیچ مانعی ترس نداشته و از تمامی تهدیدها و کمبودها برای خود فرصت سازی کرده و این فرصت ها را به سکویی برای پرش جامعه تبدیل می کند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان این مبارزه با دشمنان و نفع پرستی ازمهم ترین ویژگی های مدیریت جهادی است، گفت: در اصول مدیریت جهادی عزت نفس، دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب و پیاده سازی احکام اسلامی از خط قرمزهای مدیران محسوب می شود.

 

وی افزود: از خودگذشتگی، خدمت رسانی به مردم و توانمند سازی مناطق محروم از دیگر ویژگی های اصول مدیریت جهادی است و در مدیرت جهادی شخص مدیر برای خوشایند دیگران یا تعریف و تمجیدهای مختلف کار نکرده بلکه کسب رضایت الهی را مهم ترین هدف خود برای خدمت رسانی به مردم می داند و ندیده شدن در جامعه اسلامی موجب دلسردی چنین مدیری از خدمت به مردم نمی شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در نظام اسلامی و با توجه شرایط کنونی کشور که بسیار حساس است مدیران باید سعی کنند خود را با اصول مدیریت جهادی تطبیق دهند تا بتوانند با وجود تمامی تحریم ها و تهدیدها برای کشور فرصت سازی داشته و بتوانند کشور را به سلامت از وضعیت کنونی و بحران رهایی بخشند.

 

وی با بیان این که در حال حاضر مهم ترین راهکار کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و فرهنگی مدیریت جهادی است، گفت: متاسفانه تاکنون در کشور ما مدیران نتوانسته اند به خوبی خود را با الگوهای مدیریت جهادی تطبیق دهند که این موضع روند توسعه کشور را کند کرده است.

 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید دولت در زمینه مدیریت جهادی پیشگام باشد، گفت: راهکار توسعه مناطق محروم کشور و افزایش صادرات و کاهش واردات در کشور نیازمند مدیریت جهادی و همدلی مسؤولان سه قوه و تبعیت از رهمنودهای مقام معظم رهبری و حرکت در خویش رهمنودهای ایشان است. /968/ت303/ب

ارسال نظرات