۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۶۰۳
در هشتمین نمایشگاه قرآن اهواز صورت می گیرد؛

آموزش قرآن از طریق خط بریل به نابینایان

خبرگزاری رسا ـ مدیر غرفه بنیاد شهید در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، از آموزش قرآن از طریق خط بریل به نابینایان از سوی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی خبر داد.
نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

فرحناز خضوعی، مدیر غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهداف راه اندازی این غرفه در نمایشگاه قرآن اظهار داشت: غرفه بنیاد شهید با هدف نشر ارزش های دفاع مقدس برپا شده است.

وی به طراحی صحنه های نمادین غرفه بنیاد شهید در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز اشاره کرد و افزود: در این غرفه آثاری با هدف تلفیق شهادت و بهشت طراحی و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

خضوعی با اشاره به قرار گرفتن مجموعه کتاب های رسم خوبان در این غرفه جهت مطالعه، اظهار داشت: در این کتاب ها ویژگی های گوناگون شهدا و سیره و روش زندگی آنان تشریح شده است.

مدیر غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در ادامه گفت: جملات ناب و وصیت نامه شهدا در برگه هایی چاپ و در میان بازدید کنندگان توزیع می شود.

وی به دو بار ختم قرآن به نیت شهدا در این غرفه اشاره کرد و گفت: 30 جزء قرآن در کارت های جداگانه قرار داده شده و مراجعان به صورت اختیاری یک جزء را جهت قرائت انتخاب می کنند.

مدیر غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران در هشتمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز به برپایی ایستگاه مشاوره در این غرفه اشاره کرد و افزود: در ایستگاه مشاوره حجج الاسلام شکوه فر، پور سیاح و جوانمرد زاده به سؤالات مخاطبان در زمینه های گوناگون پاسخ می دهند.

خضوعی با اشاره به برپایی کارگاه های آموزشی گوناگون در این غرفه اظهار داشت: کارگاه خطاطی و خوشنویسی ایثار شهادت و کارگاه نقاشی تصاویر شهدا نیز در ایام نمایشگاه در حال انجام است.

وی از آموزش قرآن از طریق خط بریل به نابینایان در این غرفه اشاره کرد و گفت: آقای علیزاده، جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی در این بخش از غرفه به آموزش قرآن نابینایان می پردازد./9464/ت303/ب2

ارسال نظرات