۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۲۱۲۶۲۳

وهابیت برای بدنامی و ضربه زدن به اسلام تاسیس شده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از وهابیون شیعه شده با بیان این که وهابیون فقط مساجد شیعی و اهل سنت را تخریب می کنند، گفت: درواقع وهابیت، مکتبی ضد اسلام، قرآن و بشریت است.
وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جهانگیر حشمتی، از وهابیون شیعه شده عصر امروز هجدهم تیر در مسجد حضرت اباالفضل(ع) مشهد به تشریح چگونگی شکل گیری وهابیت پرداخت و اظهار داشت: فردی انگلیسی مذهب وهابیت را پایه گذاری کرد و از سوی شاگرد خود به نام محمد بن عبدالوهاب این مذهب را گستراند.

 

وی با بیان این که وهابیت افزون بر ایجاد شبهه در بین مردم با اسلحه نیز به جنگ با مسلمانان برمی خیزند، گفت: وهابیت در حقیقت مکتب نوظهوری است که برای بدنامی و ضربه زدن به اسلام تاسیس شده است.

 

حشمتی در ادامه با انتقاد از افکار نادرست وهابیت در برابر شیعه، افزود: وهابی ها غیر خود را ملحد و بی دین می دانند و علمای وهابی کشته شدگان در راه خدا که دارای مذاهب حنفی، شافعی و مالکی را نیز شهید نمی دانند.

 

حشمتی در ادامه به تبیین افکار ضد اسلام وهابیت اشاره و اظهار داشت: این گروه تندرو، مسلمانان پاکستان را نیز به خاک و خون می کشانند و این مسأله تنها به این دلیل است که این افراد اهل سنت بوده و به ائمه اطهار متوسل می شوند.

 

وی افزود: وهابیون بر حرم ها، مساجد، قرآن و کودکان، زنان و پیران رحم نمی کنند و خداوند را دارای دست، پا، چشم، گوش و حتی ریش می دانند که از لوح محفوظ به آسمان زمین فرود آمده است و در حقیقت خداوند را به انسانی تشبیه کرده اند.

 

حشمتی با بیان این که وهابیون فقط مساجد شیعی و اهل سنت را تخریب می کنند، تصریح کرد: در واقع وهابیت، مکتبی ضد اسلام، قرآن و بشریت  است و این درحالی است که  امروز در هیچ یک از کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان هیچ کلیسا، معبد بودایی، و معابد مذاهب غیر اسلامی تخریب نمی شود.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش های گروه داعش در عراق برضد شیعه نیز گفت:  وهابیت به سرکردگی آمریکا و اسرائیل با تخریب حرم ائمه اطهار(ع) به دنبال دو هدف از بین بردن فرهنگ کربلا و شهادت و از بین بردن بال سبز انتظار است چرا که می دانند تا زمانی که این دو فرهنگ در بین مسلمانان جاری باشد غرب به اهداف شوم خود نمی رسد.

 

این وهابی شیعه شده در ادامه به بیان فعالیت های ضد اسلامی وهابیون در سرزمین های مسلمین پرداخت و اظهار داشت: هدف اصلی آنان صادر کردن این به اصطلاح انقلابشان به ایران است.

 

وی در ادامه با تاکید براین که باید در برابر دشمن وهابی دشمن شناس بود، افزود: دشمن وهابی با پخش کتاب و لوح های فشرده و ایجاد شبهه افکنی در مقابل مسلمانان قرار می گیرد که باید در این زمینه خود و فرزندان خود را به مکتب اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) واکسینه کرد و در غیر این صورت شکست خواهیم خورد.

 

حشمتی با بیان این که باید با علم، شبهه افکنی های وهابیت را خنثی کرد، تصریح کرد: دشمن در غرب در حال تبلیغ علیه ایران مبنی بر این که اهل سنت در ایران مظلوم واقع شده است و به همین بهانه و به بهانه دفاع از حقوق آن ها به دنبال راه انداختن جنگ در کشور ایران است.  

 

وی با اشاره به این که اسلام وهابیت در حقیقت اسلام آمریکایی و اروپایی است، گفت: پیامبر(ص) تاکید بسیار در ترحم به زنان، کودکان و پیران داشتند اما این افراد که باقیمانده یزیدیان هستند حتی بر اجساد مرده های ما نیز رحم نمی کنند.

 

حشمتی در پایان به دلایل روی آوردن خود به شیعه پرداخت و اظهار داشت: من بر اساس مطالعات خودم به حقانیت شیعه پی بردم چرا که از طریق امام علی(ع) است که می توان پیامبر(ص) و فقه ایشان را شناخت./934/پ202/ب4

ارسال نظرات