۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۶
کد خبر: ۲۱۲۶۳۵
آیت الله طبرسی:

نارسایی ها و مشکلات کشور باید با تفاهم رفع شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که نارسایی ها و مشکلات کشور باید با تفاهم رفع شود، گفت: همان طور مقام معظم رهبری از دولت حمایت می کنند در استان ها نیز حمایت از مجموعه دولت یک تکلیف شرعی برای همه ما است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نور‌الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان با اشاره به ماه مبارک رمضان، افزود: ماه رمضان ماه مغفرت و رحمت است و فرصت طلایی الهی برای ماست همه از این فرصت طلایی استفاده کنیم و در این راستا مدیران جامعه باید الگو باشند چرا که مردم به آنان اقتدا می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ماه رمضان فرصت الهی و طلایی خوبی برای روزه داران بوده که از فیوضات این ماه بهره کافی و وافی ببرند، افزود: خداوند باری تعالی در این ماه همه برکات خود را نصیب مؤمنان کرده که باید همگان به نحو شایسته ای از آن بهره مند شوند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فلسفه روزه داری از تعابیر مختلف قابل بررسی است، تصریح کرد: روزه ضمن اینکه سبب تلطیف جسم انسان شده به فرد از حیث معنوی، هویت می بخشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با کارگزاران نظام بار دیگر بر توجه بیش از پیش به مسأله اقتصاد مقاومتی تأکید کردند، گفت: پیشرفت و تعالی کشور و همچنین بی اثر کردن تحریم های دشمنان در گرو تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی همان حمایت از تولید داخل است، افزود: برخی ها به اشتباه اقتصاد مقاومتی را با مسائل دیگر گره می زنند این در حالی است که تأکید مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخل و قطع کامل وابستگی ها است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مسؤولان باید از رفتار شعار گونه با این مسائل مهم پرهیز کنند و مجاهدانه به میدان بیایند، تصریح کرد: اگر می خواهیم کشورمان در برابر تهدید و تحریم های غرب با صلابت ایستادگی کند باید مسأله اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در هر دیدار و سخنرانی خود مطالب کلیدی و حائز اهمیتی را برای پیشرفت کشور بیان می کنند، تصریح کرد: هر کلمه از بیانات رهبر معظم انقلاب روح تازه ای به کشور می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که اقتصاد بیمار نمی تواند جامعه را در مسیر رشد و پویایی هدایت کند، افزود: اقتصاد پریشان و ناسالم باعث ایجاد لرزش در کشور می شود.

 

وی با بیان این که در همه امور باید خود را مکلف به تبعیت از رهبری نظام بدانیم، گفت: وقتی ایشان می گویند از دولت حمایت می کنند همه باید پشت سر رهبری دولت را در جهت پیشرفت و توسعه کشور یاری دهند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که ما مقلد رهبری هستیم و ایشان مجتهد هستند، یادآور شد: اگر چه این فرمان حکومتی نیست اما فرمان رساله‌ای است و هر صاحب قلم و صاحب تریبونی در هر جایی باید این فرمایش رهبری را لحاظ کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که نارسایی ها و مشکلات کشور باید با تفاهم رفع شود، تصریح کرد: همان طور مقام معظم رهبری از دولت حمایت می کنند در استان ها نیز حمایت از مجموعه دولت یک تکلیف شرعی برای همه ما است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حفظ و تقویت تقوای فردی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از سوی مسؤولان تأکید کرد و گفت: حفظ امانت در جایگاهی که قرار داریم بسیار حائز اهمیت است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه ساری به وجود مشکلات متعدد در استان اشاره کرد و گفت به جان هم افتادن و تخریب یکدیگر نتیجه ای جز انقراض ندارد باید همه کار کنیم و مشکلات را رفع کنیم و این کار با شعار نمی شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات