۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۲۶۴۷

برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی همزمان با هفته دفاع مقدس در مشهد

خبرگزاری رسا ـ مدیر همایش ملی مدیریت جهادی با بیان این که برنامه های همایش ملی مدیریت جهادی از ابتدای تیرماه آغاز شده است، گفت: در ابتدای کار وب سایت همایش ایجاد شد که در مراحل بعد بحث تهیه و جمع آوری مقالات و کتاب های مرتبط با مدیریت جهادی در دستور کار قرار دارد.
برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی همزمان با هفته دفاع مقدس در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی،شب گذشته هجدهم تیر در دیدار با اعضای برگزار کننده همایش ملی مدیریت جهادی اظهار داشت: از فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری که در حرم مطهر رضوی فرمودند، این گونه برداشت می شود که امید اصلی در زمینه فرهنگ و اقتصاد باید به تشکل های مردمی باشد، زیرا که به طور حتم اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی توسط هیات این تشکل مردمی گفت: به طور حتم این همایش، اتفاق تاثیرگذاری در عرصه مدیریت جهادی خواهد بود.

سرابی با تاکید بر این مطلب که هر اقدامی که در مسیر مدیریت جهادی انجام می شود نباید درگیر هیجانات سیاسی شود، خاطر نشان کرد: باید با عزم و جدیت و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت تحقق شعار سال گام برداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در حد توان هر اقدامی در جهت حمایت از این مرکز و همایش ملی مدیریت جهادی انجام خواهد داد.

همچنین محمد نخعی، مدیر جامعه العباس خراسان رضوی اظهار داشت: مرکز جامعه العباس از سال 1380 فعالیت های خود را آغاز کرده که فعالیت رسمی خود را پس از ثبت در سال 1384 در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ادامه داده است.

رحمان میرزائیان، عضو هیئت رئیسه و مدیر همایش ملی مدیریت جهادی نیز با بیان این که برنامه های همایش ملی مدیریت جهادی از ابتدای تیرماه آغاز شده است، افزود: در ابتدای کار وب سایت همایش ایجاد شد که در مراحل بعد بحث تهیه و جمع آوری مقالات و کتاب های مرتبط با مدیریت جهادی در دستور کار قرار دارد.

میرزائیان زمان برگزاری این همایش را هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همایش ملی مدیریت جهادی یک برنامه 2 روزه خواهد بود که 30 نفر از اساتید کشوری برای حضور در این همایش و ارائه مقاله دعوت شده اند.

وی با بیان این که همایش ملی مدیریت جهادی، ترویج جریان و فرهنگ جهادی را به همراه دارد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بحث انتشارات و کتاب می تواند با برگزار کنندگان این همایش همکاری کند.

گفتنی است، همایش ملی «مدیریت جهادی» در ایام هفته دفاع مقدس در مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران اسلامی توسط جامعه العباس جانبازان خراسان رضوی برگزار خواهد شد./934/پ203/ب

ارسال نظرات