۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۲۱۲۷۰۶
مجمع عالی حکمت اسلامی:

آیت الله محمدی گیلانی با علم و عمل تشنگان علوم الهی را سیراب می کرد

خبرگزاری رسا ـ مجمع عالی حکمت اسلامی با صدور پیامی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: ایشان که در طول عمر پر برکت خویش، با علم و عمل، روحیه شاگرد پروری، حلم و بردباری، نظم و پشتکار، شیرینی و شیوایی بیان، معنویت و تقوا، ایثار و فداکاری، خدمت خالصانه در راه استقرار عدل علوی در نظام مقدس جمهوری اسلامی کوثر اسلام ناب را در چهره جامع و فراگیر آن به تشنگان معرفت قدسی و علوم الهی ارزانی می داشت.
مجمع عالي حکمت اسلامي آيت الله محمدي گيلاني

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عالی حکمت اسلامی در پیامی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی را تسلیت گفت.

 

متن پیام مجمع عالی حکمت اسلامی که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته، بدین شرح است:

 

ارتحال عالم ربانی و حکیم الهی حضرت آیت الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی را به قاطبه علماء اعلام، مراجع عظام، دوستان و اردتمندان تسلیت عرض می کنیم.

 

این شخصیت فرزانه در کنار تبحر در فقه و اصول، در حکمت و فلسفه نیز از جمله صاحبنظرانی بود که توفیق کسب فیض و بهره مندی از محفل حکمی و فلسفی امام خمینی(قدس سره) و علامه طباطبایی (رحمت الله علیه) را یافته بود.


ایشان که در طول عمر پر برکت خویش، با علم و عمل، روحیه شاگرد پروری، حلم و بردباری، نظم و پشتکار، شیرینی و شیوایی بیان، معنویت و تقوا، ایثار و فداکاری، خدمت خالصانه در راه استقرار عدل علوی در نظام مقدس جمهوری اسلامی کوثر اسلام ناب را در چهره جامع و فراگیر آن به تشنگان معرفت قدسی و علوم الهی ارزانی می داشت. فسلام علیه یو ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا.

 

مجمع عالی حکمت اسلامی ارتحال آن حکیم عادل را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام، حوزه های علمیه، ارادتنمدان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات در اعلی علیین مسئلت می نماید./904/ت303/ج

ارسال نظرات