۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۲۱۲۸۱۵
آیت الله موسوی جزایری:

برخی با نام آزادی می خواند ویروس فساد را به جامعه تزریق کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری گفت: برخی به نام آزادی می خواهند ویروس فساد را به جامعه تزریق کنند که این مسأله سبب بدبختی جامعه می شود.
آيت الله موسوي جزايري، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهواز با بیان این که مؤسسه های اقتصادی و شرکت های تجاری که می توانند به استان کمک کنند باید گردش مالی خود را در بانک های استان انجام دهند، اظهار داشت: اگر پول های حاصل از در آمد این شرکت ها در بانک های استان هزینه شود، این مسأله سبب باز بودن دست بانک ها در اعطام تسهیلات به مردم می شود.

امام جمعه اهواز در ادامه گفت: پیرامون شرکت صنایع فولاد پس از حصول گزارش های های تکمیلی مشخص شد که عمده در آمد این شرکت در بانک های گمنام و یا مؤسسات مالی اعتباری استان هزینه می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که شرکت های بزرگ نباید بازار خرید خود را به خارج از استان ببرند، تصریح کرد: شرکت های تجاری در استان باید ابزار و وسایل موردی نیازی را که در استان موجود است را از درون استان تأمین کنند.

وی با بیان این که این مسایل با شعار حل و فصل نخواهد شد، اظهار داشت: سرمایه گذاری شرکت های بزرگ در درون استان تأثیر بسیاری در رونق اقتصادی استان خواهد شد.

وضعیت بیکاری در خوزستان اسفبار است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اهمیت جذب نیروی بومی از سوی شرکت های بزرگ تصریح کرد: وضعیت بیکاری در استان خوزستان و برخی شهرستان ها اسفبار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه تصریح کرد: همانگونه که در استان های دیگر از نیروهای بومی خود استفاده می کنند در خوزستان نیز باید این مهم صورت گیرد.

امام جمعه اهواز با بیان این که باید وضع بیکاری استان اصلاح شود، گفت: اگر این وضع تصحیح نشود به خدا پناه می بریم و مسؤولان موظفند در این زمینه تکلیف شرعی خود را به درستی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به 21 تیرماه روز حجاب و عفاف اشاره کرد و اظهار داشت: این روز به مناسبت قیام ملت مسلمان ایران در سال 1314 در مسجد گوهرشاد در اعتراض به کشف حجاب رضاخان به عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است.

آیت الله موسوی جزایری به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر این که در اسلام زن باید حجاب داشته باشد، گفت: اسلام با حجاب می خواهد شخصیت زن را حفظ کرده و از او انسانی کارآمد بسازد.

عفاف باید از درون خانه آغاز شود

امام جمعه اهواز با بیان این که عفاف باید از درون خانه آغاز شود، تصریح کرد: پس از خانواده ها نوبت به نیروی انتظامی و ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر می رسد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در کشور گفت: برخی به نام آزادی می خواهند ویروس فساد را در جامعه تزریق کنند که این مسأله سبب بدبختی جامعه می شود.

آیت الله موسوی جزایری با مقایسه زنان در دوران پیش و پس از انقلاب اظهار داشت: پیش از انقلاب از زنان به عنوان ابزار شهوت استفاده می شد، اما خوشبختانه پس از انقلاب زنان پیشرفت های بسیاری در عرصه های گوناگون داشته اند.

امام جمعه اهواز به 25 تیر روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این سازمان به محرومان و طبقات ضعیف رسیدگی می کند و همه مردم باید بهزیستی را در این مسیر یاری کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که اسلام دین انسانی است، خاطرنشان کرد: اسلام دینی است که مدافع حقوق بشر است و در روایات آمده اگر انسان به شخص ناتوانی کمک کند خداوند در حال احتضار به او کمک خواهد کرد./9464/پ203/ب2

ارسال نظرات