۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۱۲۸۵۳

فعالیت 90 روحانی به مناسبت ماه رمضان در شهرستان پلدختر

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی پلدختر از فعالیت 90 روحانی بومی و غیر بومی به مناسبت ماه رمضان در شهرستان پلدختر خبر داد.
اعزام مبلغان

حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی، رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: امسال 90 روحانی و مبلغ بومی و غیر بومی به مناسبت ماه مبارک رمضان، طرح اوقات وفراغت واقامه نماز جماعت درروستاهای شهرستان پلدخترمشغول به فعالیت تبلیغی هستند.

وی افزود: مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان و طرح تابستان ازدفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، طرح هجرت و سازمان اوقاف به شهرستان پلدختر اعزام شده اند.

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در ادامه عنوان داشت: از این تعداد مبلغ اعزامی به شهرستان پلدختر، بیش از 50 مبلغ از قم اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اعزام مبلغ به مناطق گوناگون به منظور تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و رفع نیازهای فرهنگی و مذهبی مردم است.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که فعالیت های آنان در زمینه برگزاری کلاس های آموزش قرآن، احکام واعتقادات است، بیان داشت: برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و تفسیر قرآن، برنامه های محفل انس با قرآن، اقامه نماز جماعت، آموزش احکام  و معارف برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان از دیگر وظایف آنان است.

ماه رمضان فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ اهل بیت (ع) است

رییس تبلیغات اسلامی پلدختر با بیان این که  ماه رمضان فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ اهل بیت (ع) است، خاطرنشان کرد: مبلغان از این فرصت باید در جهت تقویت معارف اهل بیت و ترویج فرهنگ اسلامی به ویژه بین نسل جون تلاش کنند.

وی با تأکید بر این که مبلغان باید احیای سنت ها را در الویت برنامه های تبلیغی خویش قرار دهند، تصریح کرد: تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه، بحث حجاب، افزایش جمعیت و تبیین سبک زندگی اسلامی از برنامه های مهم مبلغان اعزامی است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه عنوان داشت: برگزاری مراسم ویژه شهادت حضرت علی(ع) و شب قدر، توزیع اوقات شرعی، نماز عید فطر از دیگر برنامه های مساجد در ماه مبارک رمضان در شهرستان پلدختر است./9451/ت303/ب

ارسال نظرات