۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۱۲۸۵۸
نماینده مجلس:

اقدامات گروهک داعش برای مقابله با استقلال کشورهای اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حضور داعش در عراق، جنگ شیعه و سنی نیست بلکه جنگ کفر با اسلام است.
حجت الاسلام بيگي نماينده مجلس شوراي اسلامي

حجت الاسلام روح الله بیگی، نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان این که پشت پرده تمامی جنایات گروهک داعش استکبار جهانی قرار دارد، افزود: گروه تروریستی و تکفیری داعش دست پرورده ابر قدرت های جهانی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است که در منطقه با هدف اختلاف افکنی و از بین بردن اتحاد و وحدت مسلمانان دست به کار شده که مسلمانان باید آگاه و بصیر باشند.

 

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد:حضور داعش در عراق،جنگ شیعه و سنی نیست بلکه جنگ کفر با اسلام است.

 

وی اضافه کرد: این اقدامات مقابله با استقلال کشورهای اسلامی است؛ چرا که این گروه های خشونت طلب در واقع نمی خواهند کشورهای مسلمان استقلال داشته باشند.

 

حجت الاسلام بیگی خاطر نشان کرد: داعش مولود نامبارک و زائیده آمریکا، صهیونیسم، ظلم و ستم است و از دامن ناپاک نیز انتظاری جز خشونت و کشتار نیست.

 

مسلمانان بصیرت و هوشیاری خود را در برابر رژیم صهیونیسم و توطئه های آنان حفظ کنند

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب با تأکید بر لزوم هوشیاری مسلمانان و اتحاد شیعه و سنی، گفت: ندای الله اکبر، جدای از این گروه است و این گروه می خواهد با این اقدام خود اسلام و مسلمانان را در جهان بد نام کند؛ بنابراین مسلمانان باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل صهیونیسم و توطئه های آنان حفظ کرده و در مقابل توطئه هایشان مقاومت کنند.

 

وی با تاکید بر این که امت اسلام باید به رهنمودهای ولی امر مسلمین عمل کنند و خود را از این وضعیت نجات دهند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، رهبر همه آزاد اندیشان، استقلال طلبان و صلح دوستان جهان است که مانند یک چراغ قوه هدایت گر می درخشد و ما نیز باید همواره از ایشان و فرمایشات شان پیروی کنیم.

 

نماینده مردم تکاب، شاهین دژ و میاندوآب اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای اگر جمله یا فرمایشی را ایراد می کنند یک جمله ساده نیست، بلکه سخن و فرمایشی استراتژیک و راهبردی برای جامعه بشریت است.

 

وی افزود: دشمنان در سوریه نتوانستند به اهداف خود برسند از این رو با حمایت و پرورش گروهک تروریستی و تکفیری داعش در صدد نابودی کشور عراق و تجزیه این کشور به نفع استکبار هستند.

 

حجت الاسلام بیگی به اهداف گروه تروریستی داعش اشاره کرد و ادامه داد: چالش ها و حرکات تروریستی داعش منبعث از افکار صهیونیستی و استکباری است؛ از این رو بصیرت و دشمن شناسی اصلی ترین گام موفقیت در برابر توطئه دشمنان است./1302/ت302/ج

ارسال نظرات