۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۸۹۴
سرپرست تبلیغات اسلامی الیگودرز خبرداد؛

اجرای طرح قرآنی 1448 در شهرستان الیگودرز

خبرگزاری رسا ـ سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز از برگزاری طرح قرآنی 1448 در ایام ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.
طرح قرآني 1448

حجت­ الاسلام مصطفی عبدالهی، سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طرح قرآنی 1448 در ایام رمضان با محوریت سبک زندگی اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با محوریت سبک زندگی اسلامی  و حفظ موضوعی آیات قرآن کریم با همکاری تبلیغات اسلامی الیگودرز در مؤسسات قرآنی، خانه ­های قرآن شهری و روستایی این شهرستان در حال اجرا است.

حجت الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآنی، تفکر و تدبر بیشتر اقشار جامعه به ویژه قشر نوجوان و جوان در آیات قرآن کریم از اهداف مهم طرح قرآنی 1448است.

وی در ادامه یادآور شد: آشنایی با محتوای آیات، معانی و مفاهیم آنها از دیگر اهداف اجرای این طرح قرآنی است.

سرپرست تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، بیان داشت: تشویق و ترغیب عموم علاقه‌مندان برای حفظ قرآن کریم به‌عنوان یک ارزش اسلامی و ترویج باورها و رفتارها مهم ترین هدف ما از اجرای طرح قرآنی 1448 است.

حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به این که طرح قرآنی 1448از اول ماه مبارک رمضان در حال اجرا است، عنوان داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و امید است با برنامه ریزی مناسب و یاری قرآن، مجریان این طرح به هدف نهایی خویش که رشد و تعالی فکر و فرهنگ دربین جامعه است، برسند.

سرپرست تبلیغات اسلامی الیگودرز در ادامه خاطرنشان کرد: خداباوری، الگوشناسی، شناخت فلسفه، معادباوری، دشمن‌شناسی از جمله مواردی است که در این دوره مورد توجه قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام عبدالهی در پایان گفت: در این طرح رفتارهای فردی، اجتماعی و الگوهای رفتاری خانواده‌ها نیز آموزش داده می‌شود./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات