۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۱۲۹۵۴

برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عفاف و حجاب با محوریت حجاب و جامعه دینی، رابطه حجاب و تحکیم بنیان خانواده و رابطه حجاب با پیشرفت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشورها در محل نمایشگاه های بین المللی خراسان جنوبی به مدت یک هفته برپا شده است.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، این نمایشگاه به مدت یک هفته با همکاری استانداری و حوزه های علمیه خراسان جنوبی در محل نمایشگاهای بین المللی خراسان جنوبی برپا شده است.

 

در این نمایشگاه که به صورت اختصاصی در مقوله حجاب و عفاف بر پا شده و به صورت محوری به معرفی احکام حجاب و عفاف و تاثیر آن برزندگی مردم خواهد پرداخت بیش از 80 فعال فرهنگی و تولیدکننده پوشاک اسلامی در حوزه حجاب و عفاف در نمایشگاه حضور دارند.

 

همچنین در این نمایشگاه در کنار عرضه محصولات فرهنگی و پوشاک اسلامی، اساتید برتر حوزه های علمی به صورت نوبتی برای بازدیدکندگان و کارکنان دستگاه های اجرایی مختلف استان کارگاه های آموزشی با محوریت تبیین احکام حجاب و عفاف و رابطه آن با تحکیم بنیان خانواده برگزار خواهند کرد.

 

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

 

همچنین برگزاری مراسم افطاری برای شرکت کنندگان در نمایشگاه از برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه خواهد بود.

 

حضور 30 نفر از مبلغان برجسته خراسان جنوبی و فعالان فرهنگی حجاب و عفاف و موسسات فعال در زمینه حجاب و عفاف از نقاط قوت این نمایشگاه در سال جاری است.

 

همچنین در این نمایشگاه محصولات مرتبط با مقوله حجاب و عفاف و پوشاک اسلامی با تخفیف ویژه برای بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

 

 عدم اطلاع رسانی کافی در خصوص این نمایشگاه از نقاط ضعف برگزار کنندگان نمایشگاه است که موجب شده مردم از برپایی این نمایشگاه اطلاع دقیقی نداشته باشند که دست اندرکاران نمایشگاه وعده تبلیغات گسترده را طی روزهای باقیمانده نمایشگاه به شرکت کنندگان در غرفه های مختلف این نمایشگاه داده اند./968/پ203/ب

ارسال نظرات