۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۲۱۳۲۰۶
آیت الله حائری شیرازی:

مذاکره ‌کنندگان از خط قرمزها عبور نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله حائری‌شیرازی در همایش «خط قرمز» گفت: ملت ما ملت هوشیاری هستند و شما دانشجویان کار خود را انجام دهید اما مواظب باشید که صدای شما به عنوان یک صدای جدید و حرف ناهماهنگ با رهبری نباشد.
آيت الله حائري شيرازي در خط قرمز - گردهمايي بزرگ نَه به صنعت هسته اي دکوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی، عضو مجلس خبرگان رهبری عصر روز دوشنبه بیست و سوم تیرماه در همایش «خط قرمز» که به همت کمیته دانشجویی صیانت از منافع ایران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، با اشاره به صلح زمان امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: شرایط امروز با آن زمان تفاوت زیادی دارد؛ چرا که امروز وقتی امام(ره) در زمان جنگ تصمیم به صلح گرفتند ملت در همراهی او سیصد هزار شهید دادند و خانواده شهدا نیز از ایشان تجلیل کردند.

آیت‌الله حائری‌شیرازی با اشاره به این‌که پس از پذیرش صلح و امضای قطعنامه از سوی حضرت امام(ره) مردم به نفع امام و به نشانه تایید فرمایشات امام راهپیمایی هم کردند، ادامه داد: امروز نیز ملت ما همان ملت زمان امام هستند، شما دانشجویان و دلواپسی‌های خوب شما، کار ناصحانه و مشفقانه‌ای است که مذاکره کنندگان از خط قرمز رهبری عبور نکنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این مطلب که شما دانشجویان باید مواظب باشید چرا که آن چه تا امروز ما را باعزت نگه داشته، وحدت ما است، تصریح کرد: اگر رهبر معظم انقلاب گفتند این دولت را کمک کنید باید با تمام قدرت از دولت دفاع کنیم و چیزی که موجب تضعیف و خالی شدن پشت سر آنان شود را انجام ندهیم و هر چه رهبر صلاح دانست همان را می‌پذیریم.

وی با بیان این‌که نقد مشفقانه زمانی است که در چارچوب پذیرش تذکرات رهبر معظم انقلاب باشد، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گویند خط قرمزها را رعایت کنند هوشیار باشید و وقتی می‌گویند اصل مذاکرات را قبول دارم قبول کنید و همه حرف‌های رهبری را بپذیرید.

آیت‌الله حائری‌شیرازی در پایان ضمن اشاره به این مطلب که مجموعه‌ای که در حال مذاکره هستند زیر پوشش رهبری و فرمایشات ایشان مجموعه بصیر و بینایی هستند، تصریح کرد: ملت ما ملت هوشیاری هستند و شما دانشجویان کار خود را انجام دهید اما مواظب باشید که صدای شما به عنوان یک صدای جدید و حرف ناهماهنگ با رهبری نباشد./9667/پ202/ج

ارسال نظرات