۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۱۳۲۹۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عرفان های کاذب به دنبال عوام فریبی مردم هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که عرفان های کاذب به دنبال عوام فریبی مردم هستند، ادامه داد: این عرفان های کاذب رابطه با خدا را ادعا می کنند و می گویند خدا آن را به من بیان کرده است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان از سیمای استانی تبرستان پخش می شود با بیان این که ماه رمضان فرصت ارزنده تقرب و بندگی به درگاه خداوند منان است، گفت: باید در این ماه نورانی از لحظه های ارزنده اش در راستای تعالی و تکامل بهره گیری کنیم.

 

وی با اشاره به این که ماه رمضان باید فرصتی والا در راستای بهره گیری از معارف قرآن کریم در ما باشد، بیان داشت: انسان همواره باید قرآن را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهد که اثرات ارزنده ای برای او دارد.

 

امام جمعه بهشهر با اشاره به این که اگر چیزی را به خداوند منان نسبت دهیم در حالی که حضرت حق نفرموده باشد امری حرام است، تصریح کرد: عده ای متاسفانه به این امور روی آورده و سعی در عوام فریبی دارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که عرفان های کاذب به دنبال عوام فریبی مردم هستند، ادامه داد: این عرفان های کاذب رابطه با خدا را ادعا می کنند و می گویند خدا آن را به من بیان کرده است.

 

وی با بیان این که وجود عرفان های کاذب در بلاد اسلامی کم نیست، افزود: مردم همواره باید مراقب و مواظب این گونه افکار و عقاید باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که گناه کردن اجل را سرعت می بخشد و گناه همگانی نیز این خاصیت را دارد، گفت: وقتی آتش به نیزار بیاید بد و خوب را آتش می زند و بسیاری از امت های برجسته ای بودند که از بین رفتند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که امت ها هم در اثر گناه اجلشان می رسد، بیان داشت: ترویج گناهان عمومی و فواحش سبب شد تا اندلس تبدیل به اسپانیا شود که آنان از اسلام ناب محمدی(ص) دور شدند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که باید از گناهانی که عمومی می شود بترسیم، گفت: ماه مبارک رمضان ماه استغفار است که باید در این راستا کوشا بوده و اهتمام ارزنده ای داشته باشیم.

 

وی با بیان این که انسان باید در ماه رمضان به دنبال کسب معارف دینی و حرکت در مسیر تقرب به خداوند منان باشد، بیان داشت: باید مراقب باشیم از قطعه طلایی بهشت بهره گرفته و شب های قدر را که در آستانه فرارسیدن آن قرار داریم به درستی درک کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات