۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۱۳۴۳۷
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مجامع بین المللی توجیه شده اند که هیچ حمایتی از فلسطینی ها نکنند

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‏که صهیونیست‏ها به این نتیجه رسیده‏اند که در این عملیات ناموفق بوده‏اند، گفت: آنها با اطلاعات اشتباهی که داشتند این عملیات را آغاز کردند و سبب شدند برای اولین بار شهرهای بزرگ این رژیم جعلی مانند تل‎آویو و حیفا مورد حملات موشکی حماس قرار گیرند.
آقا محمدي

علی آقامحمدی، رییس کمیسیون علمی راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: حملاتی که رژیم جعلی اسراییل علیه غزه انجام داد برای ارزیابی توان نظامی حماس بود.

وی خاطرنشان کرد: آنها در مرحله اول، حملات هوایی انجام دادند و توان نظامی حماس را ارزیابی کردند و متوجه شدند که اطلاعات آنها از قدرت نظامی حماس اشتباه بوده است.

رییس کمیسیون علمی راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: صهیونیست‏ها در خبرها ادعا کردند که ما در حملات هوایی فقط پایگاه‏های نظامی حماس را بمباران کردیم و از مردم غزه کسی را مورد هدف قرار ندادیم ولی تعداد تلفات و عکس و فیلم‏هایی که در خبرگزاریها منتشر شده و همچنین توان عملیاتی حماس این ادعا را رد کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‏که صهیونیست‏ها به این نتیجه رسیده‏اند که در این عملیات ناموفق بوده‏اند، اظهار داشت: آنها با اطلاعات اشتباهی که داشتند این عملیات را آغاز کردند و سبب شدند برای اولین بار شهرهای بزرگ صهیونیست نشین مانند تلآویو و حیفا مورد حملات موشکی حماس قرار گیرند و خسارات سنگینی به آنها وارد شود که این مسأله در تاریخ این رژیم جعلی بی سابقه است.

آقامحمدی با تأکید بر این مطلب که رژیم صهیونیستی به دنبال راه‏کاری برای برون رفت از این چالش است، ابراز داشت: آنها به دنبال مذاکره هستند و می‏خواهند حماس آتش‏بس را بدون هیچ شرطی بپذیرد و همین عمل ثابت می‏کند که این رژیم جعلی توان مبارزه با حماس را ندارد و به شدت آسیب‏پذیر است و این ادعا که آنها می‏توانند همه کشورهای عربی را نابود کنند ادعایی واهی و پوشالی است.

وی به هماهنگی سازمان‏های جهانی حقوق بشر با رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات اشاره کرد و اظهار داشت: مجامع جهانی حقوق بشر، انگلستان و آمریکا با رژیم جعلی اسراییل در این حملات هماهنگ هستند و توجیه شده‏اند که هیچ‏گونه حمایتی را از مردم فلسطین نکنند بلکه آنها را محکوم کنند تا رژیم صهیونیستی بتواند با یک حمله نظامی کار را یکسره کند ولی خوشبختانه موفق نشدند چرا که فلسطینی‏ها به یک وحدت ملی رسیده‏اند و در مقابل صهیونیست‏ها متحد شده‏اند.

رییس کمیسیون علمی راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به این‏که این حملات و کشتار ناجوانمردانه در یک سکوت تأمل برانگیز رسانه‏ای قرار گرفت، تصریح کرد: آنها از هیاهوی رسانه‏ای و خبری بازی‏های جام جهانی استفاده و به غزه حمله کردند و در عمل این حملات و کشتار از یک پوشش رسانه‏ای مناسب محروم شد./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات