۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۲۱۳۵۲۹
سرپرست ارشاد اسلامی شهرستان فردیس:

توسعه مراکز فرهنگی و هنری زمینه ساز تحقق عزم ملی در حوزه فرهنگ است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت: توسعه و تکثر مراکز فرهنگی و هنری در شهرستان فردیس با جدیت پیگیری می‌شود.
حجت الاسلام فلاح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان فرديس

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، حجت الاسلام شمس الله فلاح، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری، به ویژه شعار امسال را از مهمترین اولویت‌های کاری اداره متبوعش عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با جدیت و پیگیری، زمینه ساز تحقق عزم ملی در وقوع رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان فردیس باشیم که این مهم با ایجاد بسترهای قانونی، برای حضور علاقه مندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر، محقق و تسهیل می‌شود.

  

حجت الاسلام فلاح اظهار کرد: کارگزاران فرهنگ و هنر باید با درایت و جدیت، زمینه تعالی حوزه فرهنگ و هنر میهن عزیزمان را با تلاش و مدیریت جهادی فراهم سازند و در این راه لازم است تا از تمامی ظرفیت‌های مردمی و توانمندیهای فعالان و علاقه مندان این حوزه، حداکثر بهره برداری صورت پذیرد.

 

سرپرست اداره ارشاد  شهرستان فردیس بیان کرد: با عنایت به لزوم تحقق مولفه عزم ملی که مطمح نظر مقام معظم رهبری برای حرکت در حوزه فرهنگ بوده است تمام همت و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا با تکثر و توسعه در کمیت و کیفیت مراکز فرهنگی و هنری شهرستان فردیس، زمینه ساز این مهم باشیم.

  

وی با بیان این‌که سیاست کلی ما کاهش تصدی گری در حوزه فرهنگ است، ابراز داشت : وظیفه اصلی دوایر دولتی، هدایت حمایت و نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی است و در همین راستا باید ضمن پرهیز از تصدیگری بخش دولتی، انجام و اجرای رویدادهای فرهنگی وهنری را به مراکز فرهنگی  هنری و شخصیتهای حقوقی دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار کرد.

  

دبیر شورای فرهنگ عمومی فردیس ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری حاکثری از سرمایه ها و توانمندی‌های فرهنگی و هنری شهرستان، گفت: بحمداله شهرستان فردیس خاستگاه و محل استقرار تعداد کثیری از اصحاب فرهنگ و هنر استان است که این ظرفیت عظیم، سرمایه ارزشمندی برای شهرستان تلقی می‌شود و لازم است تا با زمینه سازی جهت اثرگذاری حداکثری این قشر فرهیخته، زمینه ساز و شاهد شکوفائی و بالندگی روز افزون فرهنگ و هنر شهرستان باشم.

  

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا فعالان و بزرگان فرهنگی هنری و مذهبی شهرستان فردیس، با استقبال و اقدام جهت اخذ مجوز فعالیت های تخصصی، موجبات طراوت و غنای هرچه بیشتر حوزه فرهنگ را فراهم آورند./998/د102/ب4

ارسال نظرات