۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۱۳۵۴۷
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف خبر داد؛

برگزاری برنامه‌ شب‌های قدر در 2 هزار امامزاده و بقعه متبرکه

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، گفت: برنامه های ویژه شب قدر امسال در دو هزار امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می شود.
حجت الاسلام شرفخاني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان با اشاره به اینکه برنامه های ویژه شب قدر امسال در دو هزار امامزاده و بقعه متبرکه برگزار می شود، افزود: برنامه شب قدر امامزادگان امسال در برخی استان ها از شبکه های ملی و استانی پخش زنده خواهد شد و جلسه پرسش و پاسخ دینی و برگزاری محفل انس با قرآن هم از جمله برنامه های این شب ها است.

 


وی با بیان اینکه بزرگترین محفل انس با قرآن کریم امسال در شب 23 ماه رمضان در امامزادگان برپا می شود، تصریح کرد: در این محفل سه سوره از قرآن کریم (عنکبوت، روم و دخان) که تلاوت آن در شب 23 ماه رمضان توصیه و تاکید شده است به صورت ترتیل خوانی قرائت می شود.

 


معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه برنامه مناجات خوانی در امامزادگان بر حسب دستور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در امامزادگان به صورت جدی دنبال می شود، افزود: در 400 امامزاده امسال این طرح را در قالب تلاوت دعای ابوحمزه ثمالی، دعای افتتاح و مناجات خوانی تا سحر اجرا می شود./993/د102/ب4

ارسال نظرات