۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۱۳۶۶۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد ارزنده ای داشته و بالنده پیش می رود که باید این مسیر ارزنده را به نحوی ارزنده پیش ببریم.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري عضو مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در ویژه برنامه تفسیر قرآن کریم که به مناسبت ماه مبارک رمضان از سیمای استانی تبرستان پخش می شود با بیان این که حق مطابق با واقع است که انسان باید همواره در مسیر آن حرکت کند، گفت: هرچه که پیامبران و ائمه معصوم فرمودند حق بوده و یک کلمه آن خلاف حق نیست.
 
وی با اشاره به این که در سرای آخرت اعمال ما ظاهر می شود، بیان داشت: کسانی که اهل حق و دین هستند جایگاه آنان در بهشت بوده و کافران و منافقان نیز به جایگاه خود می رسند.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که انسان باید همواره سیره اهل بیت معصومین(ع) را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهد، تصریح کرد: آن هایی که در رابطه با ولایت اهل بیت(ع) با علم و ایمان عمل می کنند هیچ گاه ضرر نخواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جباری با تاکید بر این که قرآن کریم به عنوان سرمایه عملی و قانون اساسی دین است، گفت: مطالب دینی ما براساس احساسات بیان نشده و دست ما پر است که تعالیم و روایات دینی آن را در اختیار ما قرار داده است.
 
وی با اشاره به این که خداوند منان به خلف صالح بشارت می دهد، بیان داشت: خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ جامعه هستند که باید خوب ببینند و مردم را به نحو ارزنده ای هدایت کنند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انسانی که برای دیگران دعا می کند سراسر عالم را دیده و با دیدی جهانی گام برمی دارد، ادامه داد: انسان باید همواره به فکر دیگران بوده و در دعاهای خود همه را یاد داشته باشد.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که در جنگ تحمیلی هشت سال جنگ کردیم ولی یک خلاف تاکتیک نظامی عمل نکردیم، گفت: دلیل این امر بر آن بوده که امام خمینی(ره) فرمود شما که جنگ می کنید ابدی خواهید شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جباری، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس طوری عمل کردیم که در حال حاضر عراقی که با ما جنگ امروز با ما است.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران رشد ارزنده ای داشته و بالنده پیش می رود که باید این مسیر ارزنده را به نحوی ارزنده پیش ببریم.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: می بینیم نمایندگان ما در مذاکرات ژنو مردانه سخن گفته و رهبر معظم انقلاب از آنان حمایت می کند که داریم از موضع قدرت سخن می گوییم و دلیلش این بوده که نقطه ضعفی نداریم./950/پ202/ب1
ارسال نظرات