۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۱۳۷۲۴

همایش «فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی» در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بین المللی «فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهادی» به همت اندیشمندان، اساتید و فعالان فرهنگی حوزه و دنشگاه تبریز برگزار می شود.
عدير غدير، جشن عيد غدير

مسلم اورنگی، دبیر همایش بین المللی «فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این همایش با هدف اثبات مدیریت جهادی نشأت گرفته از فرهنگ اسلامی است، امسال در سومین همایش غدیر تلاش داریم الگوی مدل جهادی با رویکرد فرهنگ غدیر و مدیریت علوی را تبیین کنیم.

 


وی با بیان این‌که همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی 24 شهریور ماه با ارائه مقالات برگزیده به صورت سخنرانی آغاز و 15 مهر با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از صاحبان آثار برتر به کار خود پایان می دهد، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات به دبیرخانه تا اول شهریور، ارسال اصل مقالات تا 20 شهریور و اعلام نتایج و داروی نیمه شهریور است.

 


اورنگی با اشاره به این‌که تاکنون بیش از صد مقاله از کشورهای مختلف جهان به دبیرخانه همایش رسیده است، گفت: اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی کشورهای عراق، سوریه، لبنان، مصر، ترکیه، آذربایجان و ... به همراه ده ها اندیشمند و غدیرشناس برجسته کشور به دبیخرانه همایش مقاله ارسال کرده اند.

 


دبیر همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی با اشاره به موضوعات محوری همایش گفت: فرهنگ غدیر و مبنای مدیریت جهادی و ارتباط آن با آموزه های اسلامی، ابعاد و شاخص ها و مولفه های مدیریت جهادی در فرهنگ غدیر، فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی در سیره امام علی (ع) و ویژگی های فرهنگ مدیریت جهادی از دیدگاه مقام معظم رهبری از آن جمله است.

 


اورنگی نقش فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی در تحقق تمدن نوین اسلامی، نقش مدیریت جهادی و فرهنگ غدیر در توسعه اجتماعی و مشارکت مردم، فرهنگ غدیر و راهکارهای تحقق مدیریت جهادی در جامعه اسلامی، فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی تحول نوین سبک زندگی و مدیریت جهادی در فرهنگ غدیر و نقش آن در تمدن نوین اسلامی، بیداری اسلامی را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

 


وی با اشاره به این‌که همایش برای سومین سال متوالی در تبریز از سوی سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی برگزار می شود، تصریح کرد: سال های گذشته همایش با عناوین «فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی» و «فرهنگ غدیر الگوی تمدن و سبک زندگی اسلامی» برگزار شده بود.

 


اورنگی با بیان این‌که سومین همایش بین المللی فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی با مشارکت بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی، جهاد دانشگاهی و اتحادیه دانشمندان جهان اسلام برگزار می شود، گفت: عموم علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این همایش به نشانی ghadirculture.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن 04113392803 تماس داشته باشند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات