۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۲۱۳۸۷۵
سازمان تبلیغات اسلامی با صدور تأکید کرد؛

کشورهای اسلامی با تحریم رژیم صهیونیستی را به استیصال بکشانند

خبرگزاری رسا ـ سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: لازم است تا دولتمردان کشورهای اسلامی نیز با تحریم‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی را در منطقه به انزوا و استیصال بکشانند.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای با صدور بیانیه‌ای شروع موج جدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قتل عام مردم روزه‌دار و غیرنظامی غزه و خصوصاً کشتار وحشیانه کودکان معصوم را محکوم کرد.

 

متن بیانیه به شرح ذیل است:

 

این روزها سرزمین فلسطین درمعرض وحشیانه‌ترین ‌آدم‌کشی تاریخ درنوارغزه قراردارد. دست‌های آلوده‌ جنایتکاران صهیونیستی غزه را در ماه مبارک رمضان به یک قتلگاه بزرگ و تمام‌عیار تبدیل کرده‌اند.دست‌های آلوده‌ جنایتکاران صهیونیستی در استمرار کشتار ملت ستمدیده و آزاده‌فلسطین با پشتیبانی همه‌جانبه استکبار، مرد و زن و پیر وجوان روزه‌داروحتی اطفال معصوم را به خاک و خون می‌کشد. این جنایات در برابر چشمان دنیای به اصطلاح متمدنی صورت می‌گیرد که مقابل این وحشی‌گری‌ها وددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس دم فرو بسته و به تماشا نشسته‌اند و با سکوت خود راه را برای جنایات این رژیم غاصب هموار ساخته‌‌اند.

 

به راستی که رمضان خونین غزه سند توحش اسرائیل و لکه ننگی بردامن جامعه جهانی است. سازمان تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن جنایت تازه‌ی رژیم غاصب اسرائیل در به شهادت رساندن غیرنظامیان و زنان و کودکان مظلوم غزه، از امت واحدهاسلامی می‌خواهد تا وضعیت جدید و حساس منطقه را بیش از پیش درک نموده و برای رفع مصائبی که بر ملت مظلوم فلسطین می‌رود، اهتمام ورزند. همچنین لازم است تا دولتمردان کشورهای اسلامی نیز با تحریم‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی را در منطقه به انزوا و استیصال بکشانند./993/د102/ج

ارسال نظرات