۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۲۱۳۹۲۸
امام جمعه کرمان مطرح کرد:

ضرورت تلاش برای تحقق عدالت

خبر گزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که تحقق عدالت کار دشواری است، گفت: اما باید در این راستا کوشش کرده و در این راه از آموزه های مکتب امام علی(ع) استفاده کنیم.
حجت الاسلام والمسلمين جعفري امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت‌الله سید ˈیحیی جعفری عصر دوشنبه در نشست مشترک شورای اداری و قضایی استان کرمان در محل دادگستری استان با تاکید بر این مطلب که عدالت را در همه زمان باید رعایت کرد، ادامه داد: کار در دستگاه قضایی با وجود دشواری های فراوان، بسیار ارزشمند است و کاری دشوارتر از قضاوت را سراغ ندارم.

 

وی خطاب به مسوولان و مدیران استان، عنوان کرد: هرچه شغل و کار در جامعه دشوارتر باشد به همان نسبت با فضیلت تر خواهد بود.

 

آیت الله جعفری ضمن تقدیر از مسوولان به ویژه استاندار و رییس کل دادگستری استان کرمان، گفت: حساب خداوند آنقدر دقیق و حساب شده است که اگر هر یک از افراد به اندازه ذره ای کار خوب یا کار بد کنند، خداوند می بیند و در قیامت همان عمل تجسم پیدا می کند.

 

وی تاکید کرد: باید مراقبت رفتار، کردار و گفتار خود در همه زمان ها به ویژه در ماه رمضان باشیم زیرا این ماه برای تزکیه نفس است و اولیای خداوند در این ماه، خوشحال می شوند و هنگامی که این ماه رو به اتمام باشد، اظهار ناراحتی می کنند.

 

استاندر کرمان نیز در این نشست گفت: استان کرمان در کشور تاکنون به برکت ولایت توانسته انسجام خود را حفظ کند که امیدواریم این امر ادامه یابد و همه مسولان این همدلی را پاس بدارند و از آن حراست کنند.

 

رزم حسینی تاکید کرد: امروز آمده ایم پیمان ببندیم در راستای ولایت و توسعه در استان کرمان همگام با تمامی دستگاه ها گام بر می داریم.

 

وی اظهار داشت: با وفاق و وحدتی که در استان شکل گرفته زمینه حضور سرمایه گذاران در استان کرمان نیز بیشتر شده است.

 

وی به برگزاری همایش فعالان سیاسی در کرمان اشاره کرد و افزود: این نشست با حضور اشخاصی از گروه ها و گرایش های مختلف سیاسی و به منظور همدلی و وفاق و اشتراک نظر در راستای توسعه و پیشرفت استان و تعالی نظام برگزار شد.

 

استاندار کرمان از تشکیل سه تیم مشورتی در حوزه های فرهنگی و مذهبی، سیاسی و اقتصادی در استان خبر داد و گفت: تمامی مسایل استان را با مشورت و همفکری به پیش برده و در این مسیر از تمامی عقاید سیاسی ملتزم به نظام استفاده می کنیم.

 

استاندار کرمان همچنین به حوادث غزه اشاره و بیان کرد: هم اکنون موج ناامنی در اطراف کشور ما ایجاد شده است و اختلافات موجود بین مسلمانان موجب شده دشمنان از آن استفاده کنند و مانع پیشرفت و توسعه و موجب عقب ماندگی کشورهای اسلامی شوند.

 

استاندار کرمان تصریح کرد: مانند همیشه به برکت وجود ستون استوار ولایت و حضور مردم برخی تهدیدات پیرامونی بی اثر خواهد بود و نظام و کشور مسیر توسعه و تعالی را طی خواهد کرد./970/پ202/ب4

ارسال نظرات