۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۱۳۹۳۹
مدیر حوزه علمیه بروجن:

جنایت های غزه روایت دموکراسی غربی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بروجن با بیان این که حوادث روزهای اخیر غزه روایت مظلومیتی است که در قالب نوعی از دموکراسی غربی به جهان تحمیل شده است، گفت: مقاومت امت اسلامی یکی از نیازهای امروز ما برای زمین گیر کردن و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام مهديه
حجت‌الاسلام احمدرضا مهدیه، مدیر حوزه علمیه بروجن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با بیان این که حوادث روزهای اخیر غزه روایت مظلومیتی در قالب نوعی از دموکراسی غربی به جهان تحمیل شده است، گفت: مقاومت امت اسلامی یکی از نیازهای امروز ما برای زمین گیر کردن و در نهایت نابودی رژیم صهیونیستی است.
وی با اشاره به این که امروز بسیاری از سران کشورهای اسلامی منطقه مرعوب و خودفروخته دنیای غرب هستند و قدرت، شهامت و شجاعت دفاع از حق و عدل را ندارند، اظهار داشت: سکوت سران وابسته کشورهای اسلامی آزاردهنده است.
مدرس حوزه و دانشگاه بر ضرورت وحدت کشورهای اسلامی تأکید کرد و یادآور شد: مبانی فکری ما و جهان اسلام در بحث وحدت، توجه به آیه 103 سوره آل‌عمران «وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا» است که بر پرهیز از تکثر و اختلاف تأکید دارد.
مدیر حوزه علمیه بروجن با اشاره به این که تلاش آمریکا و اسرائیل این است که مردم دنیا را نسبت به فلسطین بی‌تفاوت کنند و فکر مردم را از آن منطقه برگردانند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همچنان که در طول 35 سال گذشته در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده، امروز نیز همچون گذشته در کنار آن ها خواهد بود و هرگز ملت فلسطین را تنها نخواهد گذاشت.
این مقام مسؤول با بیان این که رژیم‌های مرتجع منطقه نه‌ تنها در فکر مسلمانان نیستند بلکه با تجهیز گروه‌های انحرافی در سوریه و عراق به‌دنبال شیعه‌کشی هستند، بیان داشت: کشورهای اسلامی منطقه باید با هم متحد شوند و برای نابودی اسرائیل غاصب گام بردارند.
حجت الاسلام مهدیه بر ضرورت حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با فضاسازی و حمله به مردم غزه، تجاوزات نیروهای خشن افراطی داعش و القاعده را کمرنگ جلوه دهد و با پوشش فضای بین‌المللی و منطقه‌ای به نفع داعش، توجه ملت‌ها و جهانیان را به خود مشغول سازد.
وی در ادامه با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از مقاومت ملت های مسلمان علیه ظالمان و مستکبران جهان است، گفت: راهپیمایی روز قدس، فرصت مناسبی برای پشتیبانی مقتدرانه از مردم بی‌دفاع فلسطین است؛ از این رو امسال این روز مهم باید باشکوه و انسجام بیشتری برگزار شود.
این استاد حوزه علمیه با اشاره به این که نامگذاری این روز به روز جهانی قدس از ابتکارات امام راحل است، اظهار داشت: شرکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی به‌عنوان اعلام حمایت از مقاومت اسلامی و پشتیبانی از ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسرائیل است.
حجت الاسلام مهدیه به حضور همه جانبه روحانیت در کنار سایر مردم در روز قدس اشاره کرد و افزود: طلاب و روحانیان همواره در خط مقدم دفاع از مظلومان و جهاد با مستکبران بوده اند و امسال نیز همپای دیگر قشرهای جامعه، نفرت خود را با حضور همه جانبه در راهپیمایی روز قدس اعلام خواهند کرد./9457/ت302/ب2
ارسال نظرات