۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۱۳۹۵۶
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

حامیان داعش تفکر حمایت از آرمان فلسطین را ندارند

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی گفت: حامیان داعش در عراق و سوریه هیچگاه تفکر حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت را نخواهند داشت.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه ستاد برگزاری روز جهانی قدس در جلفا با تاکید بر برگزاری هر باشکوه‌تر راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: سکوت دولت های عربی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان از وابستگی عمیق آنان به غرب دارد.

 


وی با بیان این‌که حامیان داعش در عراق و سوریه هیچگاه تفکر حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت را نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: سران مرتجع و شیوخ بی خاصیت کشورهای عرب در عمل نوکر صهیونیست ها در منطقه هستند، در چنین شرایطی اهمیت روز جهانی قدس و ابتکار امام راحل بیش از گذشته نمایان‌تر می شود.

 


حجت الاسلام انتظاری روز قدس را فرصتی برای جلب توجه ملت های آزاده و حق‌طلب سراسر جهان به مسأله فلسطین دانست و گفت: جمهوری اسلامی با تمام توان به جریان های مقاومت و فلسطینی ها کمک کرده و به این موضوع افتخار می کند، چراکه در عمل حامی مظلومان و محرومان فلسطینی بوده است.

 


امام جمعه جلفا با تأکید بر این‌که ایران اسلامی به دنبال روشنگری در خصوص جنایات تاریخی و نسل‌کشی بی سابقه صهیونیست ها در منطقه است، تصریح کرد: روز قدس روز حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و اعلام انزجار از جنایت های رژیم غاصب اسراییل است و باید با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

 


وی با بیان این‌که حمایت ملت و دولت ایران اسلامی از مردم فلسطین بر اساس رسالت دینی و انسانی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل روح مقاومت را در کالبد مسلمانان جهان دمیده است و امروز شاهد همگرایی در جهت مقابله با صهیونیزم بین الملل حتی از سوی یهودیان سراسر جهان هستیم.

 


مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است، مقاومتی که برخاسته از روحیه ظلم‌ستیزی، جهادی و شهادت‌طلبی جوانان فلسطینی باشد، افزود: وحدت و همدلی مسلمین و پرهیز از تفرقه و نفاق در برابر رژیم صهیونیستی از اهداف اصلی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز قدس بوده است.

 


حجت الاسلام انتظاری جنایات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را عامل نگرانی جوامع اسلامی و تمام ملت های آزادی‌خواه سراسر جهان دانست و گفت: سکوت مجامع بین المللی و عرب منطقه مفهوم طرفداری از جنایات رژیم صهیونیستی دارد، بنابراین مقاومت بایستی خود برای احقاق حقوق ملت فلسطین وارد میدان شود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات