۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۱۳۹۸۲
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عزت و عظمت ملت ایران در گرو بهره گیری از سیره علوی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ملت ایران پیرو سیره علوی دانست و گفت: اقتدار و عظمت امروز ملت ایران مرهون بهره گیری از سیره علوی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم که از سیمای استانی تبرستان پخش می شود با بیان این که ارزش هر انسان به علم، تقوا و جهاد در راه خدا است، گفت: اگر نخستین امتیاز به علم است که امام علی(ع) اعلم الناس بوده و در زندگی مخفیانه مردم هم اطلاع داشت.

 

وی با اشاره به این که امام علی(ع) عدالت را پیشه خود قرار داده و به امور مختلف آگاهی ارزنده ای داشته است، بیان داشت: آیا معنا دارد کسی که صاحب همه علوم است کنار برود.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که ما شیعیان به وجود گرانقدر امام علی(ع) افتخار می کنیم که پیرو چنین شخصیت بزرگی هستیم، ادامه داد: بنای خداوند منان این است که در دوره آخرالزمان قوم و قبیله ما سزاوار در برابر گردن کشان است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران چون وابسته به امام علی(ع) بوده جهانی شده است، افزود: وهابیت، سلفی ها و ایادی استکبار جهانی این قدر در راستای مقابله با ما هزینه نکنند که نمی توانند کاری از پیش برند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با بیان این که هر مشکلی که برای جامعه پیش می آمد امام علی(ع) در راستای حل آن بود، گفت: این امام بزرگوار و حضرت فاطمه الزهرا(س) انسان مطلق هستند.

 

وی، ادامه داد: ما به همه دانشمندان احترام می گذاریم اما افتخار ما آن است که لحظه عمر حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به اندازه کل عالم بوده که دریای علم، تقوا، بردباری و متانت هستند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که نگریستن بر ضعفای جامعه از ثواب ارزنده ای برخوردار است، بیان داشت: اطعام به نیازمندان و ایتام از سوی امام علی(ع) همواره صورت می گرفت که باید در این راستا از امام بزرگوار خود الگوبرداری کرده و به فکر همنوعان خود باشیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که بهره گیری از سیره امام علی(ع) باید درس عبرتی برای همه ما باشد، تصریح کرد: امام علی(ع) مدل و الگوی زندگی براساس تعالیم والای دینی است که باید از این امام بزرگوار به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که نماز ستون دین است، گفت: امام علی(ع در آخرین وصیت نامه خود فرمود که نماز را به جای آورید و این امام بزرگوار فرزند نماز است.

 

وی با بیان این که نماز را باید جدی گرفته و در راستای برگزاری آن اهتمام ارزنده ای داشته باشیم، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از نماز و مسجد سربرداشته است.

 

امام جمعه بهشهر با تاکید بر این که شیعه حرف حساب دارد و زیر بار ظلم نمی رود، تصریح کرد: همین امر ارزنده سبب دشمنی ایادی استکبار جهانی با ما شده است که می خواهند در راستای اهداف و منافع شوم خود گام بردارند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امام خمینی(ره) فرمود مدل حکومت ما مدل حکومت امام علی(ع) است، ادامه داد: همه مدیران کشور باید در تلاش باشند تا در این مسیر ارزنده گام برداشته و به انجام فعالیت بپردازند.

 

وی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای رهبری سبب شکست نقشه های دشمنان می شود، افزود: حمایت و بهره گیری همه جانبه از رهنمودهای رهبری و امام بزرگوار سبب خواهد شد تا احدی حریف ما نشود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات