۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۱۴۰۴۱
حجت الاسلام رفعتی:

حمایت از ملت مظلوم فلسطین جبهه مقاومت را تقویت می کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بر اساس فرمایش پیامبر(ص)وظیفه همه مسلمانان دانست و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس جبهه مقاومت را تقویت می کند.
حجت‌الاسلام عباس رفعتي، مدير مرکز تخصصي حقوق و قضاي اسلامي

حجت الاسلام عباس رفعتی رییس مرکز تخصصی قضا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حمایت از ملت مظلوم فلسطین را پیروی از فرمایش رسول خدا(ص) دانست و اظهار داشت: حضرت می فرماید وقتی مظلومی مورد ظلم قرار می گیرد همه مسلمانان وظیفه دارند از او حمایت کنند؛ بنابراین شرکت در راهیپمایی روز قدس لبیک به این دستور پیامبر(ص) است.


وی افزود: هر چه حضور مردم در صحنه راهپیمایی حماسی تر باشد می تواند موضع مقاومت را در برابر رژیم سفاک اسرائیل تقویت کرده و فلسطینی ها را دلگرم کند؛ بنابراین لازم است در سراسر دنیا و به ویژه ایران اسلامی روز جهانی قدس با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.


مشاور عالی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور با اشاره به تأکید امام(ره) در مورد روز جهانی قدس، گفت: به تعبیر ایشان روز قدس روز اسلام است؛ به ویژه امسال که فلسطینی ها و مردم غزه رمضان بسیار خونینی دارند، اهمیت روز قدس چندین برابر است.


رییس مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که برخی در صدد بودند موضع سیاسی فلسطینی ها را در قبال مسائل منطقه منحرف کنند، گفت: آنها می خواستند موضع فلسطینی ها عربی شود اما در شرایط کنونی فلسطینی ها متوجه شدند که غیر از مسلمانان واقعی حامی دیگری نخواهند داشت؛ حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس موجب می شود موضع جهادی و اسلامی مقاومت فلسطین تقویت شود.


حجت الاسلام رفعتی با تأکید بر این که جنایتکارانی که در سوریه، عراق، فلسطین، مصر فعال هستند از صهیونیست ها خط می گیرند، بیان داشت: آنها تصور می کردند که می توانند سوریه را شکست دهند اما نتوانستند به آرزوهایشان برسند به همین خاطر این تروریست ها به عراق یورش بردند و پس از ناکامی در آنجا اسرائیل حمله وحشیانه خود را به غزه آغاز کرد./928/ت302/ج

ارسال نظرات