۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۱۴۱۸۸
آیت الله حیدری:

زدودن غده سرطانی صهیونیستی از پیکره اسلام با عزم جدی مسلمانان ممکن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مسأله فلسطین را بحران جدی برای جهان اسلام دانست و گفت: برای از بین بردن این غده سرطانی همه مسلمانان باید عزم جدی داشته باشند.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مسأله فلسطین و قدس را بحرانی جدی برای دنیای اسلام دانست و اظهار داشت: جهان اسلام بیش از 66 سال است که به این بحران مبتلا شده است.


وی تنها راه برون رفت از این بحران را عزم جهانی مسلمانان عنوان کرد و گفت: همه دولت‌ها و ملت‌ها دنیای اسلام باید دست به دست هم دهند و برای از بین بردن این غده سرطانی عزم جدی داشته باشند در غیر این صورت فلسطینی‌ها به تنهایی و یا با کمک برخی کشورهای عربی نمی تواند از عهده آن برآید.


امام جمعه موقت اهواز در پاسخ به این که این عزم جهانی چگونه بوجود می آید؟ ابراز داشت: این کار نیاز به بستر سازی و محوری دارد که همه حول آن متحد شوند؛ بهترین نماد این تجمع طرح روز جهانی قدس است که امام(ره) سال ها پیش آن را مطرح فرمودند.


مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان همه پیشرفت‌هایی که فلسطین در راه مبارزه با اسرائیل داشته است را مرهون طرح روز قدس دانست و گفت: اگر تا کنون این طرح به صورت کامل به نتیجه نرسیده به این دلیل است که همه مردم دنیا به صورت جدی به این مسأله نپرداخته‌اند، اگر عزمی جدی در این زمینه صورت می گرفت تا به حال اثری از صهیونیست باقی نمانده بود.

 

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که هر اندازه مردم حضور گسترده‌تری در این روز داشته باشند به نقطه هدف نزدیک‌تر می‌شویم، اظهار داشت: بنابراین شرکت در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف دینی و اسلامی است و همه ما در برابر قضیه فلسطین مسؤول هستیم./928/ت302/ج

ارسال نظرات