۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۲۰۲
در بیانیه‌ای مشترک؛

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی بر حضور حماسی مردم در روز قدس تأکید کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان غربی در پیامی مشترک به مناسبت روز جهانی قدس، بر حضور حماسی و پر شور مردم استان در راهپیمایی علیه جنایت های رژیم اشغالگر قدس تأکید کردند.
نماينده ولي فقيه و استاندار آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه و قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی در پیام مشترک بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تأکید کردند.

 

در متن پیام آمده است:  روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، صحنه بزرگ اتحاد و همبستگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و روز فریاد و اعلام انزجار مسلمانان و آزادی خواهان عالم از جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان است.

 

این پیام افزوده است: اینک و در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و همزمان با برافروخته شدن آتش ظلم و زورگویی و به نهایت رسیدن جنایات نفرت انگیز رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین به ویژه علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، بیش از پیش بر همه مسلمانان واجب است که با حضور حماسی خود در راهپیمایی این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز، پاسخ قاطعانه ‌‌ای به جنایات غیرانسانی رژیم اشغالگر قدس و حامیانش بدهند و فریاد حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین، به گوش جهانیان برسانند.

 

در پایان پیام از همه خواهران وبرادران همیشه درصحنه، انقلابی و متدین استان آذربایجان غربی دعوت شده است برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبرمعظم انقلاب اسلامی، با حضور گسترده و یکپارچه‌ و با مشت‌های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اعمال وحشیانه و جنایات صهیونیست‌ها و جبهه استکبار را در فلسطین اشغالی محکوم کنند./936/د101/ب4

ارسال نظرات