۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۲۱۴۲۲۱
نماینده ولی فقیه در کردستان:

امنیت ایران مرهون درایت رهبری است/ نباید به دشمن اجازه اختلاف افکنی داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی کشورهای مسلمان و مظلوم دنیا است، موضع گیری نظام در قبال فلسطین از ابتدا مشخص بوده و هیچ تغییری نکرده است.
نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شب گذشته در نشست ائمه جماعات و روحانیان با استاندار کردستان که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، گفت: دین اسلام در طول تاریخ از ناحیه تفرقه و اختلاف لطمه های جبران ناپذیری را متحمل شده است، نباید اجازه دهیم دشمنان میان جامعه مسلمین اختلاف ایجاد کنند.

 

وی افزود: تمام افعال و افکار ما در محضر خدای تبارک و تعالی ثبت و ضبط می شود، همه ما در قبال رفتار و گفتار خود در محضر خداوند متعال مسؤو و از این رو موظف به اجرای فرامین الهی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: عظمت الهی، موجب ترس انسان‌ها از خدا می شود، تنها علمای دین جایگاه و عظمت الهی را به خوبی درک کرده و حضور خداوند را در همه جا می‌بینند، علما و روحانیان در راه ترویج دین و بیان حق از سرزنش دیگران نمی‌ترسند و تلاش آنها عمل به دستورات الهی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرودی تصریح کرد: مذهب شافعی نزدیک ترین مذهب به تشییع از میان مذاهب اهل سنت است، اگر احکام فقه امام شافعی معیار عمل قرار گیرد هیچ اختلافی بروز نمی کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی در ادامه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران حامی کشورهای مسلمان و مظلوم دنیا است، موضع گیری نظام در قبال فلسطین از ابتدا مشخص بوده و هیچ تغییری نکرده و کشور ما همواره از مردم مظلوم فلسطین دفاع کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: رهبر فرزانه انقلاب موضوع کمک به فلسطین را به صورت رسمی و علنی اعلام کردند، کشور ما چه در زمینه‌های نظامی و چه دارویی و درمانی به فلسطین کمک می کند.

 

وی اظهار کرد: اکنون خط مقاومت مسلمانان غزه و فلسطین است، گروهک صهیونیستی آمریکایی داعش در عراق علیه مسلمانان این کشور کشتار به راه انداخته، این گروه تروریستی که داعیه دار حکومت اسلامی است هیچ واکنشی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه نشان نمی دهد و این مساله نشانه دروغ گویی و فریب کاری آنها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان کرده کشور امارات حاضر به پرداخت هزینه حمله به غزه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که مردم کشور ما با حفظ وحدت و یکپارچگی خود باعث ایجاد امنیت، عزت و سربلندی در تمام جهان شده است همه اینها به برکت درایت رهبر معظم انقلاب است./967/پ202/ج

ارسال نظرات