۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۲۳۷
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

روزقدس احیاگر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان روز قدس را یادآور امام راحل بیان کرد و گفت: روز قدس احیاگر اسلام ناب محمدی است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که  امام راحل برای احیای حکومت اسلامی روز قدس را تعیین کرده است، بیان داشت: روزقدس احیاگر اسلام است.

وی با بیان این که روز قدس سبب تحقق وحدت امت اسلامی می شود، افزود: بزرگداشت روز جهانی قدس، بهترین عامل وحدت مسلمانان جهان است.

روز قدس روز اسلام است

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که روز جهانی قدس روز اسلام است، تصریح کرد: روز قدس، روز تلاش برای آزادی مردم مظلوم و رنج‌دیده فلسطین است.

وی با اشاره به وضعیت کنونی مردم بی گناه غزه، خاطرنشان کرد: دست‌ جنایتکار سران رژیم اشغالگر قدس به خون مردم بی‌پناه و بی‌گناه فلسطینی به‌ویژه کودکان، زنان و خردسالان غزه آغشته شده است.

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به وضعیت کنونی مردم غزه، عنوان داشت: روز قدس امسال وظیفه هر آزاده ای را از سال های گذشته سنگین تر می کند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، ابراز داشت: حضور آحاد مردم ایران در راهپیمایی روز قدس امسال، حمایت مسلمانان جهان را از مردم مظلوم فلسطین، به گوش جهانیان می رساند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به سکوت سازمان های بین‌المللی در دفاع از حقوق بشر، یادآور شد: آنان از صدور بیانیه ساده نیز خودداری می‌کنند که جای تأسف است.

وی بیان داشت: بر هر مسلمانی واجب است که با الهام از مکتب نورانی اسلام، با ابراز همدردی با هم نوع خویش در فلسطین و منطقه غزه فریاد خشم از مستبدان سر داده و از مردم غزه حمایت کند.

حجت الاسلام مبلغی در ادامه خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان به ویژه مردم مؤمن و متدین لرستان با حضور گسترده خویش در راهپیمایی روز جهانی قدس، همچون سال‌های گذشته بار دیگر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات