۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۲۱۴۲۴۲
آیت ‌الله شبستری:

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس سیر نابودی اسرائیل را تسریع می‌بخشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با بیان این‌که شواهد نشان از آن است که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در مسیر استیصال قرار گرفته اند، گفت: به یقین حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس سیر نابودی صهیونیزم بین الملل را تسریع خواهد بخشید.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان امروز در جمع پاسداران و سربازان وظیفه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نواز غزه را محکوم کرد و اظهار داشت: این رژیم جعلی بیش از هر زمان دیگری مورد نفرت عموم مردم جهان قرار گرفته است.

 

وی نسل کشی و فجایع بی سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را اثبات ماهیت کریه این جنایتکاران بزرگ تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: شواهد نشان از آن است که آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در مسیر استیصال قرار گرفته اند، به یقین حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس سیر نابودی صهیونیزم بین الملل را تسریع خواهد بخشید.


امام جمعه تبریز با اشاره به آیات قرآن کریم و بیان نمونه هایی از نصرت الهی برای پیروزی مستضعفان گفت: خداوند وعده داده که حق بر باطل پیروز خواهد شد و حاکمیت دین‌مداران در جهان تحقق خواهد یافت، باید دانست که وعده پیروزی خداوند، حق است.


نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: بر اساس آیات قرآنی اهل حق پیروز و کفار شکست خواهند خورد، قرآن وعده داده که پیروزی نهایی از آن خدا و نمایندگانش در زمین است، همانطور که پیروزی انقلاب اسلامی ایران اثبات وعده بزرگ الهی بوده است.


آیت الله شبستری خاطرنشان کرد: در سال 42 پیروزی انقلاب اسلامی برای کسی قابل پیش بینی نبود، اما وعده خداوند قاطع و تخلف‌ناپذیر است، چنانکه در میان شگفتی جهانیان پیروزی نهایی در سال 57 نصیب انقلاب شد و نظام ولایی روی کار آمد، نظامی که امروز خاری بر چشم دشمنان و حامی اصلی مظلومان فلسطین است.


امام جمعه تبریز کاهش روابط تجاری و اقتصادی از سوی کشورهای اسلامی، تحریم کالاهای اسرائیلی و حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس را گام‌هایی مؤثر در انزوای رژیم صهیونیستی و توقف حملات بی‌شرمانه آن به نواز غزه دانست و گفت: حضور در مراسم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تکلیف شرعی بر عهده همگان است.


وی در پایان با تأکید بر این‌که حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس تأثیرات بسیار قابل توجه و مضاعفی در کاهش جنایات این رژیم خواهد گذاشت، تصریح کرد: جهانیان باید پیام روز جهانی قدس را به نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر برسانند و اعلام کنند که رژیم صهیونیستی مورد نفرت عموم مردم آزادی‍‌خواه دنیاست./935/پ203/ب4

ارسال نظرات