۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۱۴۲۵۵

برنامه های روز جهانی قدس در تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10:30 آغاز می‌شود، گفت:‌ رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس در تبریز است.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز به تشریح برنامه های روز جهانی قدس در استان پرداخت و اظهار داشت: راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تبریز از ساعت 10:30 صبح از مسیرهای نه‌گانه آغاز و به مصلای اعظم امام خمینی(ره) ختم می شود.


وی با بیان این‌که قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس پس از اجتماع مردم مؤمن و روزه‌دار در مصلای امام خمینی(ره) قرائت خواهد شد، خاطرنشان کرد: سخنران اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رییس عقیدتی سیاسی ارتش در داخل مصلای امام خواهد بود.


حجت الاسلام تقی‌زاده خواستار حضور رسانه‌های مکتوب، تصویری و سایبری برای پوشش خبری حماسه مردم آذربایجان شرقی در روز جهانی قدس شد و تصریح کرد: راهپیمایان تبریزی پس از طی مسیرهای 9 گانه، ساعت 11:30 در میدان های فجر و ساعت حاضر شده و به صورت متمرکز حضور پرشور خود در سه راه طالقانی را نشان می دهند.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اجرای سرود همگانی از سوی دانش آموزان را از دیگر برنامه های روز راهپیمایی دانست و گفت: همزمان با راهپیمایی کارهای تبلیغی و فرهنگی مختلفی از سوی نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی در نظر گرفته شده  است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که ابتکار امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس نشان از جایگاه حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم در آموزه های اسلامی و شیعی دارد، اظهار داشت: پیش بینی می شود با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی بار دیگر حضور حداکثری مردم استان در راهپیمایی روز قدس را شاهد باشیم.


حجت الاسلام تقی‌زاده از عموم مردم مؤمن، متدین و روزه‌دار آذربایجان شرقی خواست با حضور به موقع و حدامثری خود، صدای اعتراض و انزجار مردم آذربایجان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان و مجامع بین المللی برسانند و افزود: ظرفیت های وحدت‌بخش روز جهانی قدس نباید مورد غفلت قرار گیرد.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را فرصتی برای اعلام نفرت و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین و غزه دانست و گفت: روز قدس با هویت و اقتدار اسلامی مردم مسلمان سراسر جهان گره خورده است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات