۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۲۱۴۲۷۱
آیت الله طبرسی:

نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواست همه ملت های آزاده جهان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انسان های آزاده جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی لحظه شماری می کنند، تصریح کرد: حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مناسب برای نابودی کامل این رژیم اشغالگر است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اجتماع بزرگ جهادگران بسیج دانشجویی مازندران در سالن سپاه کربلای مازندران با محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: جنایت های چند روز اخیر این رژیم اشغالگر در غزه ماهیت پست و خبیث آنها را به دنیا ثابت کرد.

 

وی با بیان این که روز جهانی قدس، روز نابودی کامل رژیم صهیونیستی است، افزود: امام راحل با آن بیداری، آگاهی و اطلاع بر جهان اسلام و نقشه های آنان آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کرده و فرمودند روز قدس روز اسلام است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که از روز به وجود آمدن رژیم غاصب صهیونیست تا به امروز مردم مظلوم و محروم فلسطین در شکنجه و رنج و عذاب به سر می برند، ادامه داد: هر روز که می گذرد آنان زمین های فلسطین را غصب کرده و برای خود جا پا را تحکیم می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که سران عرب علی رغم سکوت خود رژیم صهیونیستی را حمایت کردند، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها یک اقلیت هستند و می خواهند بر اکثریت دنیا چه مسیحیت، اسلام و سایر ملل حکومت کنند.

 

امام جمعه ساری بیان داشت: بر همه مسلمانان واجب است از این میراث گرانقدر امام راحل به درستی حفاظت کنند و باید در صفوف واحد بیاییم و اعلام انزجار کرده و اسراییل را محکوم کنیم.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که حضور گسترده مردمی سبب انزوای رژیم صهیونیستی می شود، گفت: اگر کشورهای اسلامی به سفارش های امام راحل و توصیه های مقام معظم رهبری عمل کنند رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

 

وی با بیان این که مردم مسلمان آزاده جهان باید در این روز نفرت و انزجار خویش را از حرکت شوم رژیم صهیونیستی در نوار غزه نشان دهند، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی همه مردم مسلمان است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انسان های آزاده جهان برای نابودی رژیم صهیونیستی لحظه شماری می کنند، تصریح کرد: حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس فرصتی مناسب برای نابودی کامل این رژیم اشغالگر است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در دوره های مختلف انقلاب در دفاع از نظام و ولایت اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج الگوی ولایت پذیری در نظام اسلامی هستند.

 

امام جمعه ساری مهم ترین عامل موفقیت و اقتدار سپاه و بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز را تبعیت محض از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی همواره بر ولایت پذیری این دو نهاد مهم و اثرگذار نظام اذعان داشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که فعالیت عمرانی و جهادی بسیج در کشور نیز بسیار اثرگذار بوده است، افزود:  اقدامات بسیج در طرح اردوهای هجرت ماندگار بوده و برگ زرینی دیگر در تاریخ بسیج است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات