۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۲۱۴۳۲۲
نماینده مجلس مطرح کرد؛

هولوکاست واقعی در غزه در حال وقوع است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تمسک بر استفاده از سلاح‏های نا‏متعارف جهانی به جنگ با مردم غزه رفته است، گفت: طبیعی است که نه تنها مردم ایران بلکه همه مردم جهان و آزادی‏خواهان چه در کشورهای اسلامی و چه در کشورهای غیر اسلامی در مقابل این جنایات موضع‏گیری و خشم خود را از این هولوکاست واقعی در غزه ابراز کنند.
سيد مهدي هاشمي نماينده مردم تهران و عضو کميسيون عمران

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: امروز توجه مردم جهان به جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی جلب شده است و  آنها با این جنایات به مردم جهان ثابت کردند که به هیچ اصولی پایبند نبوده و هر جنایتی که بخواهند می‏توانند انجام دهند.

وی با توجه به کشتار فجیعی که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در غزه صورت گرفته است، ابراز داشت: آنها با این جنایات احساسات همه مردم جهان را در این زمینه خدشه‏دار کردند و به نظر می‏رسد که مردم ما باید در راهپیمایی امسال جدی‏تر و محکم‏تر از گذشته حضور پیدا کنند تا مشت محکمی بر دهان آنها باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‏که رژیم صهیونیستی با تمسک بر استفاده از سلاح‏های نا‏متعارف جهانی به جنگ با مردم غزه رفته است، اظهار داشت: طبیعی است که نه تنها مردم ایران بلکه همه مردم جهان و آزادی‏خواهان چه در کشورهای اسلامی و چه در کشورهای غیر اسلامی در مقابل این جنایات موضع‏گیری و خشم خود را از این هولوکاست واقعی در غزه ابراز کنند.

هاشمی با اشاره به سکوت سازمان‏های دفاع از حقوق بشر و مجامع بین‏المللی در انجام این جنایات توسط رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: این سکوت نشان دهنده وابستگی و سرسپردگی سازمان‏ها و نهادها به این جنایتکاران و بیان‏گر نفوذ لابی‏های صهیونیستی به درون این تشکل‏ها است چرا که اگر این جنایات توسط کشور دیگری صورت می‏گرفت سریع موضع گیری کرده و آن کشور را محکوم می‏کردند.

وی به سکوت گروهک تروریستی داعش که ادعای پوشالی خلافت مسلمانان جهان را دارد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان غزه اشاره کرد و بیان داشت: گروهک تروریستی داعش برادر رژیم صهیونیستی است چرا که در کشتن انسان‏های بی‏گناه هیچ ابایی ندارد و هر دو تشکیلات از یک منبع دستور می‏گیرند و واضح است که گروهک تروریستی داعش باید در برابر این جنایات سکوت اختیار کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب در مسأله حمایت از مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و عنوان داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی این را دارند که از تمام ظرفیت‏های موجود در جهت حمایت از مردم غزه و مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده کنند./922/ت302/ج 

ارسال نظرات