۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۲۱۴۳۳۰

بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به مناسبت روز قدس

خبرگزاری رسا ـ اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین تأکید کرد.
بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی به مناسبت روز قدس که یادگار جادوانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بیانیه صادر کرد.

 
در بخشی از پیام آمده است: روز قدس یادگار جاودانه امام خمینی (ره) برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است. این ابتکار، فرصتی برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین و اعلام برائت از اشغالگری رژیم صهیونیستی و حمایت های جبهه استکبار جهانی از اقدامات ددمنشانه آنها است.
 
این پیام آورده است: روز قدس فرصتی است تا مسلمانان جهان با ابراز نفرت بهحامیان رژیم ناتوان صهیونیستی، دوران اضمحلال آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن موج بیداری اسلامی قاموس صهیونیسم و امپریالیسم را برای همیشه در هم بشکنند.
 
این پیام افزوده است: مردم ایران اسلامی همپای سایر ملل مسلمان و آزادی خواه جهان با قلبی آکنده از خشم نسبت به جنایات ددمنشانه اخیر صهیونیست ها در منطقه غزه و شهید شدن صدها فلسطینی به ویژه در شجاعیه و دیگر مناطق اعلام انزجار کرده و فریاد مرگ بر اسرائیل غاصب سر خواهند داد تا پیام روز جهانی قدس را به گوش نهادهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر برسانند و اعلام کنند که رژیم صهیونیستی مورد نفرت عموم مردم آزادی‍‌خواه دنیاست.
 
در پایان پیام ضمن دعوت از مردم برای حضور در این راهپیمایی، آمده است: مجموعه اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی نیز با حضور حماسی خشم و نفرت خود را نسبت به جنایت های غیر انسانی رژیم اشغالگر قدس اعلام خواهند داشت./936/د102/ب4
ارسال نظرات