۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۱۴۳۷۰
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل:

حضور در راهپیمایی روز قدس، نشانگر پویایی اسلام گرایی در مقابله با صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل، با اشاره به حضور چشمگیر مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده پویایی و زنده بودن جریان اسلام گرایی در مقابله با اسرائیل است.
حجت الاسلام مهدي نوروزي، مدير استاني حوزه هاي علميه استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، راهپیمایی باشکوه روز قدس را عامل مهمی برای رسیدن به آزادی قدس شریف و نجات ملت مظلوم فلسطین و غزه از چنگال رژیم جعلی صهیونیست دانست و خاطرنشان کرد: حضور گسترده و مسؤولانه مردم همیشه بیدار و خروش فریادهای رهایی بخش فلسطین، مقدمه دستیابی هر چه بیشتر به حقوق و منافع مشترک ملل اسلامی و ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه به شمار می رود.
 

وی افزود: این حضور به ویژه در جای جای ایران اسلامی با خنثی کردن تبلیغات رسانه های بیگانه، اهداف معاندانه آنها را با شکست روبه رو کرد و نشانگر همدلی و اتحاد دنیای اسلام است.
 

حجت الاسلام نوروزی، تصریح کرد: حضور ملت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز به معنای درک بالای سیاسی مردم در آگاهی از مسایل بین المللی و جهان اسلام و امید دهنده ملت زجرکشیده فلسطین برای دستیابی به استقلال است.
 

مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل، خاطر نشان کرد: تداوم حضور چشمگیر مردم غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، همچون سال های گذشته، مهر تاییدی بر آرمان های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

 حجت الاسلام نوروزی حضور در راهپیمایی روز قدس را نشان دهنده پویایی و زنده بودن جریان اسلام گرایی در مقابله با اسرائیل دانست و اظهار داشت: اسرائیل غاصب به سرزمین هایی که تاکنون تصاحب کرده بسنده نمی کند چرا که هدف گسترده تری دارد و آن نابودی جهان اسلام است.
 

وی با اشاره به احادیث ائمه اطهار(ع) بر ضرورت مقابله برای منافع ملی جهان اسلام در مقابله با جبهه کفر و استکبار تاکید کرد و افزود: جنگ تحمیلی هنوز پایان نیافته و مرزهای آن تغییر کرده است و به جای اینکه در ایران باشد در فلسطین است و وظیفه اسلامی ما مشارکت در نابودی استکبار و ظالمان زمان از طریق مشارکت سیاسی که همان حضور در راهپیمایی روز قدس می باشد، است.

 

این مسؤول با اشاره به حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه در ماه مبارک رمضان امسال، اظهار داشت: حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سرزمین غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم این سرزمین نشان از استیصال کامل این رژیم جعلی در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت مسلمان فلسطین و غزه دارد چرا که بارها رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت این ملت صبور شکست خورده است./937/پ202/ب

ارسال نظرات