۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۱۴۳۷۹
سردار نقدی مطرح کرد؛

دولت برای مسلح کردن کرانه باختری به مجلس لایحه بدهد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در حال حاضر حضور در راهپیمایی و شعار و فریاد حمایت از ملت فلسطین و ارسال مال و سلاح برای مدافعان فلسطینی حداقل کاری است که انجام می شود، گفت: اکنون 40 میلیون جوان جبهه شرقی اسلام آماده اند تا برای آزادسازی فلسطین به نبرد مستقیم با اسراییل بپردازند.
سردار نقدي - راهپيمايي روز قدس در بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد،سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین ظهر جمعه در جمع هزاران نفر از راهپیمایان روز قدس بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی را عامل رسوا کننده کشورهای مدعی حمایت از مردم جهان، سازمان های بین المللی به اصطلاح حقوق بشری و سران کشورهای عربی و مرتجع منطقه دانست و افزود: مقاومت مردم غزه در برابر حملات اسراییلی ها افسانه شکست ناپذیری این رژیم منحوس را نیز خدشه دار کرد.

 

وی افزود: چطور یک ملت که در باریکه ای در محاصره کامل قرار دارد با سلاح هایی که می سازد و با اندک سلاحی که ما توانستیم به آنها برسانیم این طور در برابر ارتشی که در تبلیغات رسانه ای چهارمین ارتش بزرگ و قدرتمند دنیا معرفی می شود ایستادگی کرده است؟

 

به گفته سردار نقدی ارتش اسراییل اکنون در برابر مقاومت مردم مظلوم فلسطین و چند تک تیرانداز زمین گیر شده و تنها راه چاره خود را بمباران مناطق مسکونی و مردم بی دفاع غزه می بیند.

 

وی تصریح کرد: جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم مظلوم غزه حجت را بر مسلمانان تمام کرده است که باید دیگر از حمایت کلامی و حضور در راهپیمایی و صدور بیانیه فراتر رفته و به صورت عملی به حمایت از ملت فلسطین و جنگ با اسراییل بپردازند.

 

سردار نقدی با بیان این که امروز اگر ارتش و ملت مصر و اردن آماده حضور در جبهه های نبرد مستقیم علیه اسراییل نیستند، جبهه شرقی اسلام با بیش از 40 میلیون رزمنده آماده است تا با اعزام به سرزمین های اشغالی علیه اسراییل بجنگد، تصریح کرد: در حال حاضر ملت های مسلمان راهپیمایی، تظاهرات، صدور بیانیه و ارسال کمک های مالی به فلسطین را حداقل کمک می دانند و می خواهند از این مرحله فراتر رفته و به صورت مستقیم به جنگ با اسراییل بروند.

 

به گفته وی جوانان جبهه شرقی اسلام آماده اند برای آزادسازی قدس به فلسطین اعزام شوند چرا که فجایع این روزهای فلسطین مسأله ای است که پاسخ آن از راهپیمایی و تظاهرات و صدور بیانیه گذشته و باید برای آن فکری کرد.

 

سردار نقدی اضافه کرد: امروز بیش از 40 میلیون جوان مسلمان از ایران، افغانستان، پاکستان و کشمیر و هند برای صدور فرمان ولی فقیه خود برای اعزام به فلسطین لحظه شماری می کنند و صهیونیست ها بدانند که به زودی انتقام خون های ریخته شده فلسطینی از آنها گرفته می شود.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با اشاره به لزوم مسلح شدن کرانه باختری، اظهار کرد: لازم است دولت ایران لایحه ای برای تخصیص بودجه برای حمایت از تسلیح فلسطینیان ساکن در کرانه باختری را به مجلس شورای اسلامی بفرستد تا با تصویب آن نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی برای مسلح کردن کرانه باختری اقدام کند.

 

به گفته سردار نقدی همان گونه که در روزهای اخیر دولت آمریکا 225 میلیون دلار کمک رسمی را به اسراییل اختصاص داد، ما هم باید بتوانیم به صورت رسمی به مقاومان فلسطینی کمک کنیم.

 

وی از جوانان اردنی نیز خواست تا راه ها برای ارسال تسلیحات به فلسطینیان ساکن در کرانه باختری را توسعه دهند هر چند که دولت های آنها با این اقدام موافق نباشند.

 

سردار نقدی همچنین با اشاره به طرح برگزاری رفراندوم در سرزمین های فلسطینی برای تعیین سرنوشت مردم این منطقه که هشت سال پیش از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد، از دولت و وزارت امور خارجه خواست تا پیگیری های دیپلماتیک برای اجرای این طرح را به صورت جدی آغاز کنند./9314/پ202/ج

ارسال نظرات