۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۳۹۸
با حضور پر شور مردم زنجان در راهپیمایی روز قدس؛

شعار «مرگ بر اسرائیل» در زنجان طنین انداز شد

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در زنجان همگام با مردم سراسر میهن اسلامی و با حضور چشمگیر مردم ولایتمدار زنجان برگزار شد.
راهپيمايي روز جهاني قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در زنجان و با حضور چشمگیر اقشار مختلف مردم ولایتمدار زنجان و همچنین با حضور مسؤولان استانی و نماینده ولی فقیه در زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ امسال نیز مانند سنوات گذشته مردم زنجان برای ابراز انزجار از جنایت های استکبار جهانی به خصوص رژیم غاصب صهیونیستی برای کشتار بی رحمانه مردم بی گناه فلسطین با حضور در خیابان ها حمایت خود را مردم مظلوم غزه و فلسطین اعلام کردند و روحانیت همیشه در صحنه نیز مانند همیشه در ابتدای راهپیمایی با حضور پر رنگ خود دینی بودن این اقدامات را اعلام می کرد.

 

چیزی که راهپیمایی امسال را از سال های گذشته متمایز کرده بود حضور پر رنگ کودکان در مراسم راهپیمایی همراه با پدران و مادران خود بود که با آمدن خود به کودکان آغشته در خون فلسطین اعلام می کردند که ما نیز در حد و اندازه خود از شما حمایت می کنیم و در سختی های این جنگ تحمیلی بر علیه شما همواره در کنارتان خواهیم بود.

 

گفتنی است؛ در پایان مراسم راهپیمایی امروز در زنجان نمادهای شیطان پرستی از جمله ابلیسک که نماد اصلی شیطان پرستی است و همچنین پرچم های آمریکا و اسرائیل همچنین ماهواره که نمادی از حضور شیطان در خانه ها است، از سوی مردم به آتش کشیده شد./949/پ202/ب4

ارسال نظرات