۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۱۴۴۰۲
امام جمعه همدان:

تفرقه افکنان میان مسلمانان دست پرورده دشمنان خدا هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: آن‌هایی که به اسم تشیع و تسنن بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازند نه شیعه و نه سنی هستند، بلکه عده‌ای کور دل و کور باطن هستند که به نام دین نسل کشی می‌کنند.
آيت الله طه محمدي، نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر همدان، گفت: امروز برادران مسلمان ما در فلسطین، عراق و سوریه بر اثر ظلم و جور مستکبران از خانه های خود آواره شده اند، هم اکنون داشتن امنیت به عنوان بزرگترین موهبت الهی بزرگترین آرزوی این مسلمانان آواره است که به دست عده ای شیطان صفت به نام دفاع از دین از بین رفته است.


وی ادامه داد: تفرقه سیاست کثیفی است که از گذشته به عنوان سلاحی اثرگذار در دست دشمنان اسلام بوده است، کسانی که بین مسلمانان تفرقه می اندازند دست پرورده دشمنان دین هستند، این افراد به نام دین دست به جنایت هایی می زنند که دل انسان را به درد می آورد، تنها راه حل عبور از مشکلات و برچیده شدن فتنه ها علیه امت اسلام، وحدت جامعه اسلامی و عمل به قرآن است.


آیت الله محمدی تأکید کرد: آن‌هایی که به اسم تشیع و تسنن بین شیعه و سنی اختلاف می‌اندازند نه شیعه و نه سنی هستند، بلکه عده‌ای کور دل و کور باطن هستند که به نام دین نسل کشی می‌کنند، گروهک داعش جیره‌خوار اسرائیل است، این فرقه حقیقت اسلام و نماز را قبول ندارند و به نام دین به اسلام ضربه می‌زنند.


نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید هنوز برنامه مناسبی برای ترویج ازدواج آسان و رشد جمعیتی در کشور ارایه نداده است، امیدوار هستیم به زودی این کار انجام شود، اگر تنها پولی که برای احداث یکی از سدها هزینه می شود به مسئله آسان سازی ازدواج جوانان تعلق گیرد عده زیادی از جوانان سامان گرفته و می توانند تشکیل خانواده دهند.

 

وی با انتقاد از تمایل کم زوجین به فرزنددار شدن ادامه داد: کاهش رشد جمعیت کشور یعنی کاهش تعداد شیعیان در آینده که این برای کشور و اسلام خطرناک است، به این موضوع دقت کنیم که کاهش رشد جمعیت به معنای کاهش جوانان وارث انقلاب و اسلام است.

 

امام جمعه همدان تأکید کرد: خانواده ها نسبت به عواقب سوء ماهواره دقت کنند، بی بند و باری، بد حجابی و از هم پاشیدگی خانواده ارمغان این ابزار شیطانی است، خانواده ها قبل از اینکه ماهواره ها جوانان و زندگیشان را نابود کند نسبت به تحویل آن به مراکز انتظامی اقدام کنند.

 

نماینده ولی فقیه در همدان اظهار داشت: میزان زکات فطریه برای کسانی که قوت غالب آنها نان است به ازای هر نفر 3150 تومان، و افرادی که بیشتر برنج خارجی مصرف می‌کنند نفری 12 هزار تومان و برای کسانی که قوت غالب آنها برنج ایرانی می باشد به ازای هر نفر 19 هزار و 500 تومان می باشد./967/پ202/ب4

ارسال نظرات