۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۱۴۴۱۴
امام جمعه شهرضا:

همه باید از فجایع غزه غصه دار باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرض،ا گفت: جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه، شجاعیه و کرانه باختری قلب جهان اسلام و مردم آزاده جهان را به درد آورده است.
حجت الاسلام سيف الله يعقوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی امام جمعه شهرضا در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا، گفت: همه باید از فجایع غزه غصه دار باشند و وظیفه دارند به تمام توان در تحت هر عنوان به یاری مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

 

وی در ادامه با  اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 5 مردادماه سال 58 گفت: حضور در نماز جمعه به منزله حمایت از نهاد ولی فقیه و و رهبری است.

 

حجت الاسلام یعقوبی، خطبه های نماز جمعه را کلاس تقوا و تدین دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حدود 700 کرسی نماز جمعه در سراسر کشور به عنوان کلاس تقوا و تدین در حال فعالیت هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت نماز جمعه یادآورشد: بایستی نماز جمعه به عنوان پایگاه سیاسی و عبادی و اجتماعی اسلام هر چه با شکوهتر برگزار شود.

 

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: حفظ وحدت کلمه بین مردم و مسؤولان مهمترین نیاز امرز جامعه است و تلاش کنید تا فضای شهر از تهمت و غیبت به دور باشد./939/پ203/ب4

ارسال نظرات