۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۱۴۴۳۹
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تقویت مقاومت به محو اسرائیل سرعت می‌بخشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر مسلح شدن مردم مسلمان کرانه باختری گفت: با تقویت نیروی مقاومت باید کلام امام خمینی(ره) که اسرائیل باید از روی کره زمین محو شود محقق شود.
محمد اسماعيل كوثري نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، محمداسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی سخنران این هفته پیش از خطبه های نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان، گفت: آغاز حملات رژیم اشغالگر قدس در 17 تیرماه امسال و همزمانی آن با حمله گروهک تروریستی داعش در عراق و بازی های جام جهانی یک سنارویوی از پیش طراحی شده رژیم صهیونیستی اسرائیل بود.

 

وی افزود: سرگرم کردن جهان اسلام به تروریست های داعشی و بعثی و تکفیری ها و جام جهانی فوتبال با هدف اشغال یک روزه غزه، شجاعیه و کرانه باختری در حالی از سوی رژیم غاصب اسرائیل انجام شد که قبل از آن نتوانسته بود کوچک‌ترین اطلاعاتی از وضعیت قدرت سلاح های رزمندگان حماس و ارتش مقاومت کسب کنند.

 

نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین حمله اسرائیل به غزه را برای فرار نتانیاهو از فشارهای داخلی اسرائیل دانست و یاد آورشد:  نارضایتی مردم اسرائیل نسبت به عملکرد نتانیاهو باعث شد تا با حمله به غزه به آرامش برسد،  اما غزه نه تنها باعث آرامش سران رژیم صهیونیستی نشد بلکه تبدیل به جهنمی وحشتناک برای آنها شده است که برای فرار از آن متوسل به آمریکا شده اند.

 

کوثری گفت: بعد از حمله اسرائیل به غزه رزمندگان حماس ابتدا برای هدف قرار دادن اسرائیل از موشک های با برد کم استفاده کرد اما در ادامه برای هدف قراردادن مراکز مهم و شهرهای مهم اسرائیل از جمله تل آویل از موشک های با برد بلند استفاده کرد.

 

به گفته وی، حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه با استفاده از تانک و نفر بر و محاصره شدن سربازان اسرائیلی در میان کانال های حماس باعث زمین گیر شدن نیروی زمینی رژیم صهیونیستی در غزه شده است و نظامیان اسرائیلی که متحمل تلفاتی شده اند از وضعیت موجود به شدت وحشت زده شده اند.

 

کوثری با اشاره به این که کشورهای سلطه گر که سلاح های نظامی خود را به جای دانش نظامی برای سلطه خود در اختیار کشورهای جهان قرار می دهد یاد آورشد: جمهوری سلامی به جای سلاح نظامی، دانش نظامی موشکی و پهباد را در اختیار نیروهای حماس گذاشت تا آنان سلاح هایی را تولید کنند که امروز قلب تل آویل را هدف قراردهد.    

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به این که خون باعث وحشت جهود می شود افزود: سربازان رژیم غاصب اسرائیل که انتظار مقاومت رزمندگان حماس را نداشتند در برابر عملیات های چریکی حماس تاب مقاومت را از دست داده اند و در باتلاقی گرفتار شدند که به جهنم منتهی می شود. 

 

کوثری همچنین با اشاره به تأکید رهیر معظم انقلاب بر مسلح شدن مردم مسلمان کرانه باختری گفت: با تقویت نیروی مقاومت باید کلام امام خمینی(ره) که اسرائیل باید از روی کره زمین محو شود محقق شود.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، اظهار امیدواری کرد در ماه مبارک رمضان که ماه رحمت خدا است همراه با پیروزی های رزمندگان حماس و مقاومت در فلسطین و شکست کامل رژیم اشغالگر قدس و محقق شدن این کلام امام که قرن حاضر قرن اسلام است باشیم که نشانه آن امروز آشکار شده است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات