۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۱۴۴۸۸

پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال آیت الله شب زنده دار

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال آیت الله شب زنده دار پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: آن عالم فرزانه عمر پر برکت خود را در خدمت به اعلای کلمه الله، تدریس، ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام سپری کرد.
آيت‌الله لطف‌الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله شب زنده دار جهرمی (قدس سره الشریف)پیام تسلیتی صادر و از سوابق علمی و خدمات بی شایان آن عالم ربانی تجلیل کرد.

 

متن پیام که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است: 


بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شی


رحلت عالم ربانی اسوه ی اخلاق و فضیلت حضرت آیت الله آقای حاج شیخ حسین شب زنده دار جهرمی رضوان الله علیه موجب تاسف و تاثر این جانب گردید.

 

آن عالم فرزانه عمر پر برکت خود را در خدمت به اعلای کلمه الله، تدریس، ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام و تربیت طلاب و تهذیب نفوس و خدمت خالصانه به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفدا سپری نمود.


فقدان این عالم وارسته و فقیه پارسا ثلمه ای جبران ناپذیر است. حوزه علمیه امروز یکی از اساتید بزرگ اخلاق خود را از دست داد و در سوگ او نشست. انالله و انا الیه راجعون.

 

حقیر رحلت این عالم پرهیزکار را به حضرات علمای اعلام ، طلاب محترم حوزه علمیه ، بیت مکرم آن فقید سعید ، آقازادگان گرامی ، دامادهای فاضل و محترم بویژه جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ مهدی شب زنده دار و همچنین مردم مومن و شریف شهرستان جهرم و روحانیون عزیز آن دیار تسلیت گفته در جوار مضجع شریف حضرت ثامن الحجج علیه الاف التحیه و السلام برای آن مرحوم ترفیع درجات و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت دارم.
28 رمضان المبارک 1435
لطف الله صافی
 /924/د102/ج

ارسال نظرات