۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۱۴۵۱۲
آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

آیت‌الله شب زنده‌دار برکات علمی و اخلاقی فراوانی در حوزه به یادگار گذاشت

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله هاشمی شاهرودی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله شب زنده‌دار، آن مرحوم را از شاگردان برجسته امام راحل دانست و گفت: ایشان عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای کلمه توحید و اقامه معارف اصیل اسلام صرف کرد.
 آيت الله هاشمي شاهرودي

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، عضو مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی در گذشت آیت‌الله حاج شیخ مهدی شب‌زنده دار را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

با سلام و تحت خبر ارتحال والد معظم، عالم ربانی و معلم اخلاق مرحوم مغفور آیت‌الله حاج شیخ حسین شب زنده‌دار رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

 

ایشان که عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای کلمه توحید و اقامه معارف اصیل اسلام مصروف می‌داشت از زمره شاگردان امام راحل عظیم الشأن بود که برکات علمی و اخلاقی فراوانی را در حوزه مبارکه قم از خود یادگار گذاشته و شمع محفل شاگردان و مریدان بود.

 

سجایای اخلاقی او از خاطر همه ارادتمندان به آن عالم ربانی پاک نخواهد شد و برای آن بنده صالح خدا، هماره لسان صدق بجای خواهد ماند.

 

اینجانب ارتحال ایشان را به ساحت مقدس بقیة الله اعظم(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه و خانواده معزی خاصه به حضرتعالی تسلیت و تعزیت گفته علو درجات و غفران واسعه الهی را برای آن مرحوم و عافیت و طول عمر و صبر و اجر برای شما و همه بازماندگان و مصیب دیدگان از درگاه احدیت مسألت می‌نمایم.

 

سید محمود هاشمی شاهرودی

/993/د101/ج

 

ارسال نظرات