۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۱۴۶۰۱
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر:

طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۸ در خانه های قرآنی پلدختر برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر با اشاره به برگزاری طرح قرآنی 1448 در پلدختر، از توزیع کتابچه ویژه طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۸ بین مربیان خانه های قرآن شهری، روستایی و مؤسسات قرآنی شهرستان پلدختر خبر داد.
طرح قرآني 1448

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به این که طرح قرآنی 1448 از طرح های بزرگ قرآنی سال 93 است، بیان داشت: قرآن‌دوستان شهرستان پلدختر در قالب 10 کلاس در طرح 1448 شرکت می کنند.

 

وی افزود: کتابچه ویژه طرح بزرگ قرآنی 1448 بین مربیانی که در خانه های قرآن شهری،  روستایی و مؤسسات قرآنی مشغول به فعالیت هستند، جهت استفاده و بهره برداری لازم توزیع شد.

 

حجت‌الاسلام حسینی عنوان داشت: این طرح قرآنی با محوریت حفظ موضوعی آیات قرآن، تفسیر موضوعی از اصول دین، سبک زندگی اسلامی و قرآن‌شناسی برگزار می‌شود.

 

وی تشویق عموم علاقه‌مندان برای حفظ قرآن کریم را به ‌عنوان یک ارزش اسلامی بیان کرد و گفت: تحقق و زمینه‌سازی برای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم از اهداف برگزاری این طرح است.

 

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به این که مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی مجری طرح قرآنی 1448هستند، اظهار کرد: این طرح تا اواخر تابستان سال‌جاری ادامه دارد.

 

وی با اشاره به این که منبع این طرح در قالب جزواتی که از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور طراحی شده است، یادآور شد: این طرح در دو بخش باورها و رفتارها با موضوعات خداباوری، الگوشناسی، قرآن‌باوری و دشواری‌های زندگی، دشمن‌شناسی تهیه شده است.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام که جوانان را  هدف قرار داده اند، بیان داشت: ما باید با برنامه ریزی صحیح و آگاه سازی نسل جوان، از تحقق دسیسه های دشمن جلوگیری کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: آشنایی نسل جوان با کتاب خدا و قرآنی کردن اندیشه ها و اعمال آنان، می تواند در این راستا نقش مؤثری ایفا می کند./9451/ت302/ب4

ارسال نظرات