۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۱۴۶۰۷

نماز عید فطر ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین قریشی اقامه می شود

خبرگزاری رسا ـ نماز عید فطر امسال برای نخستین بار به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.
امام جمعه اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، بر اساس اعلام دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نماز باشکوه عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلای بزرگ امام خمینی ارومیه برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، مراسم رسمی روز عید سعید فطر از ساعت شش صبح با تلاوت قرآن و قرائت دعای ندبه آغاز خواهد شد.

 

بنابر اعلام دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذبایجان غربی، نماز با شکوه عید سعید فطر ساعت هفت صبح به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه خواهد شد.

 

در اطلاعیه دفتر نمایندگی ولی فقیه در خصوص نحوه جمع آوری زکات فطره نیز آمده است: صندوق های متحد الشکل شورای زکات در محل برگزاری نماز عید سعید فطر اسقرار خواهد یافت و مؤمنان می توانند زکات فطره ی خود را پرداخت کنند.

 

در این اطلاعیه از مردم مؤمن ارومیه درخواست شده با توجه به ازدحام جمعیت جهت شرکت در نماز عید سعید فطر، شرکت کنندگان وسایل نقلیه شخصی خود را با فاصله دورتری از محل برگزاری نماز عید فطر پارک کنند.

 

گفتنی است،  میزان زکات فطره امسال در صورتی که قوت غالب نان باشد به ازای هر نفر حداقل سه هزار و ششصد تومان خواهد بود./936/پ203/ب4

ارسال نظرات