۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۱۴۶۷۹
در پی درگذشت آیت‌الله شب‌‌‌زنده‌دار جهرمی؛

امروز در استان فارس عزای عمومی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله حسین شب‌‌زنده‌دار جهرمی از فقهای حوزه علمیه قم از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس امروز در این استان عزای عمومی اعلام شده است.
احمدي و ايماني، استاندار و نماينده ولي فقيه در فارس

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله حسین شب‌ زنده‌دار جهرمی، از فقهای حوزه علمیه قم از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار فارس امروز، 5 مرداد در این استان عزای عمومی اعلام شده است.

 

آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و سیدمحمد احمدی، استاندار فارس طی پیام مشترکی این ضایعه اسفناک را به مردم، مسؤولان، روحانیان و پیشگاه امام زمان(عج) تسلیت گفته و یک روز را عزای عمومی اعلام کردند.

 

در این پیام آمده است:‌ ارتحال ملکوتی عالم ربانی حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسین شب‌ زنده‌دار جهرمی اعلی ‌الله مقامه‌ الشریف که از مفاخر حوزه‌های علمیه شیعه بوده‌اند، موجب تأسف و تأثر گردید.

 

مرحوم آیت‌الله شب زنده‌دار که از اساتید بنام حوزه علمیه قم در عرصه‌های فقه و اصول، تفسیر و اخلاق بودند، همه عمر خود را در راه اعتلای مکتب اسلام و احیا و نشر ارزش‌های الهی سپری کردند.

 

این ضایعه اسفبار را به پیشگاه ولی عصر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع بزرگوار شیعه، حوزه‌های علمیه، مردم ولایی استان فارس، اهالی شریف دارالمؤمنین جهرم و بیت شریف معظم‌له تسلیت عرض می‌کنیم.

 

به همین مناسبت یکشنبه، 5 مرداد عزای عمومی اعلام می‌شود و مجلس ختم متعاقباً به اطلاع مردم شهیدپرور خواهد رسید./919/د101/ب4

ارسال نظرات