۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۱۴۶۸۷
امام جمعه شیراز:

محلات آسیب‌پذیر شیراز به لحاظ فرهنگی ساماندهی شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: در حوزه فرهنگ باید محلاتی که دارای آسیب‌پذیری هستند از سایر محلات شناسایی کرده و با هم افزایی آن محله را ساماندهی کنیم.
آيت الله ايماني

به گزارش خبرگزاری رسا، آیتالله اسدالله ایمانی، رییس قرارگاه فرهنگی استان، در مجمع عالی بسیج استان فارس، بسیج را بدنه فعال جامعه عنوان و اظهار کرد: بسیج تشکیلاتی خاص برای هدفی معین نیست، بلکه مجموعه‌ای از عناصر فعال جامعه در برنامه‌های مختلف برای تأمین نظرات مختلف است.

 

وی با بیان اینکه وظیفه بسیج حضور در همه عرصه‌ها است و این حق برای بسیج، مسلم و امری غیرقابل تردید است، بر همافزایی بین دستگاهی برای تحقق برنامه‌های بسیج تأکید کرد.

 

آیتالله ایمانی با اشاره به عنوان شعار سال، تصریح کرد: سپاه و بسیج با ظرفیت‌هایی که دارند باید در تحقق شعار سال در حوزه اقتصاد و فرهنگ حضور فعال داشته باشند و البته این حضور با هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها شکل لازم خود در تمام مصوبات مورد نظر را می‌گیرد.

 

رییس مجمع عالی بسیج استان فارس به اقدامات و اهداف این مجمع عالی نیز اشاره و اظهار کرد: مجمع عالی بسیج استان فارس در حال مدل‌سازی برنامه‌ها  است  تا پس از تحقق اهداف، نمونه‌ای از برنامه‌های اجرایی را به جامعه ارائه دهد.

 

آیت‌الله ایمانی خاطرنشان کرد: مجمع عالی بسیج استان فارس به دنبال این است به کسانی که فقط شعار می‌دهند، اعلام کند که با سرمایه‌ای اندک نیز می‌توان یک بازنگری مفید در جامعه داشت.

 

وی به بایدهای حوزه فرهنگ در برنامه‌های مجمع عالی بسیج نیز اشاره و اظهار کرد: در حوزه فرهنگ نیاز داریم محلاتی که دارای آسیب‌پذیری هستند از سایر محلات شناسایی کرده و با هم افزایی آن محله را تغییر شکل و یک مدل موفق را به جامعه نشان دهیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان فارس با بیان اینکه ارائه مدل از سوی بسیج با هم‌افزایی تمام افراد جامعه میسر می‌شود، گفت: می‌توان نشان داد که یک بسیجی 21 ساله می‌تواند بدون داشتن سرمایه و امکانات، 20 دستگاه ماهواره را در محله خود بدون آنکه جایگزین داشته باشد، جمع‌آوری کند./919/د102/ب4

ارسال نظرات